پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری 21 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی صادر شد.

شعار سال: ذبیح‌الله غریب با اعلام این خبر،اظهار کرد:با صدور این تعداد فقره جواز تاسیس، پیش‌بینی می‌شود برای 284 نفر شغل فراهم شود .

وی افزود: برای احداث این طرح‌ها 574 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برآورده شده است.

غریب ادامه داد: در صورت اجرا پروژه‌ها سالانه 100 هزار تن مواد خام کشاورزی، جذب و با فرآوری، بسته‌بندی، عمل‌آوری و نگهداری به محصولات قابل مصرف و عرضه وارد بازار می‌شود .

به گفته وی از مجموع جوازهای صادر شده چهار فقره در بخش باغی و گیاهان دارویی، شش فقره در بخش زراعی و 11 فقره در بخش دام و شیلات بودهاست .

وی اضافه کرد: در این مدت زمان چهار واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان با سرمایه‌گذاری 125میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که زمینه اشتغال 42نفر فراهم شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال بختیاری بیان کرد: اخیراً از سوی مدیریت صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاوزی برای رفاه حال و سهولت کار سرمایه گذاران در تمامی بخش های صنایع دام و طیور و تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی کشاورزی سامانه‌ای طراحی و راه اندازی شده است که متقاضیان مستقیماً از طریق سامانه کشاورزی نسبت به ثبت تقاضا و اخذ جواز تأسیس اقدام خواهند کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان چهارمحال و بختیاری، تاریخ انتشار 26 تیر 96 ، کد مطلب: 964-2884-5:www.shahrekord.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین