پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی سهم این استان در طرح کارورزی دانش‌آموختگان را 3 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

شعارسال: محمدتقی آبایی در سومین کارگروه تخصصی اشتغال در استانداری مرکزی اظهار کرد: سهم استان مرکزی در طرح کارورزی دانش‌آموختگان 3 هزار و 500 نفر بوده است که تا به امروز 3 هزار و 670 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در طرح کارورزی ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ثبت‌نام شده هزار و 50 نفر واجد شرایط طرح کارورزی بودند و همچنین واحدهای پذیرنده متقاضی طرح کارورزی 110 مجموعه بوده که با توجه به نقض مدارک برای 10 واحد تاکنون مجوز آموزشی کسب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: تا به امروز با 8 نفر از این کارورزان عقد قرارداد صورت گرفته است.

آبایی گفت: بر اساس آخرین آمار موجود نرخ بیکاری استان مرکزی 7.4 درصد است که پایین‌ترین نرخ بیکاری را در کشور داراست.

وی ادامه داد: 17 دفتر کاریابی در استان مرکزی وجود دارد که هزار و 500 اشتغال را در استان از طریق همین دفاتر ایجاد شده است.

مدیرکل کار و تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در برنامه کارورزی به دنبال ایجاد شرایطی هستیم که هم کارورزان ثبت‌نام کنند و از این طرح استفاده کنند.

آبایی اظهار داشت: در طرح کارورزی هم واحدهای صنفی و هم صنایع و خدمات و کشاورزی می‌توانند حضور داشته باشند و مجموعه‌های صنعتی به ازای هر سه نفر بیمه‌شده یک کارورز و شرکت‌های کشاورزی و دانش‌بنیان در مناطق محروم به ازای هر بیمه شده یک کارورز و اصناف به ازای هر بیمه شده یک کارورز می‌توانند جذب کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 13960706000598: www.markazi.farsnews.com
 


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین