پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز دولت قدر مردم را می داند و به همین سبب در شهرستان سراوان حدود هزار میلیارد تومان اعتبار در این چهار ساله سرمایه‌گذاری کرده است در حالیکه در طول سال اعتبارات این شهرستان در بهترین حالت به 30 میلیارد تومان نمی رسید.

شعارسال: علی اوسط هاشمی روز حمعه در جمع نمازگزاران مسجد صدیق اکبر سراوان اظهار داشت: در این مدت یک و نیم برابر 35 سال گذشته پول به سیستان و بلوچستان تزریق شده که سهم شهرستان سراوان 1000 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: حدود 6 هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در بخش های مختلف فولاد، ترانزیت و پتروشیمی وارد استان شده است.

استاندار با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام گفت: اجتماع برای بودن در طریق خدایی با آموختن آنچه انسان را در موضع درست قرار دهد عبادت است به گونه ای که همین حضور شما عبادت محسوب می شود.

وی بیان کرد: خداوند دو رکعت از نماز را در جمعه کمتر قرار داده تا به مساله آگاهی پرداخته شود و آگاهی برای آنچه لازمه امر به معروف و نهی از منکر است، آگاهی برای تعیین سرنوشت، آگاهی برای دین و تعمیق بخشیدن به نگاهمان و کسب معرفت نسبت به نوع زیستن در اجتماع و چگونگی رابطه برقرار کردن با یکدیگر است.

هاشمی تصریح کرد: هر کسی با جماعت نباشد یعنی بیگانه است و محصول جماعت برادری است، اوج توجه به هم وجویاشدن از احوال و وسعت دید پیدا کردن نقش جمعی است.

استاندار اظهار داشت: به برکت همین اجتماعات قدرت پیدا کرده ایم و تغییر را رقم زده ایم، همین جماعت هایند که رودها را ایجاد می کنند و انسان های اهل تحقیق و آینده نگر را بوجود می آورند و در بین این گونه انسانها تقابل وجود ندارد، دشمنی و عداوت معنا ندارد، هرکس اهل جماعت باشد جامعه گریز و نظم گریز نخواهد بود، انسان با جماعت قانونمند و قاعده پذیر است و ما از این طریق توانستم انقلاب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که رژیم صهیونیستی از جماعت و اجتماع نگران است گفت: اجتماع ما برپایه باور های دینی قدرت گرفته و قدرت است که قدرت بزرگ را پریشان و مضطرب می کند و آمریکا عصبانی است برای همین دنبال فتنه انگیزی در کشورهای مسلمان است.

هاشمی اضافه کرد: قدرت نرم در دست همین مردم است و این قدرت زاییده قرآن است، امروز ترامپ و آمریکا با این ادبیات سخیف زیر سوال رفته است ولی ما مسلمانان با اخلاق، معرفت، حریت و اعتبارمان با جهان سخن می گوییم.

استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم استان در انتخابات مشارکتی 75 درصدی داشتند و این مشارکت خود یک نماد آگاهی نسبت به حق خویش است.

وی خاطر نشان کرد: این مشارکت و رای به دولت وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28مهر1396، کدخبر: 82702554: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
مردم هستند که زمینه های ادامه کار دولت را فراهم میاورند ، اگر اینان نبودند این نظام هیچوقت مشروعیتی نداشت و تا الان به کار خود ادامه نمیداد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین