پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
استاندار سیستان و بلوچستان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: خلق مزیت برای جذب سرمایه گذاران با هدف ایجاد فرصت و اشتغال یک ضرورت است که مدیران حوزه های اقتصادی استان بطور جد در این بخش برای رقابت خلق مزیت کنند.

شعارسال: علی اوسط هاشمی افزود: برای جذب سرمایه گذاری تفاوت مزیت‌ها باید به گونه ای جدی باشد که بستر نقش آفرینی کارآفرینان را فراهم کند.

وی بیان کرد: با هدف میل به جذب کارآفرینان زمین مورد نیاز برای سرمایه گذاری با ۷۰ الی ۸۰ درصد تخفیف نسبت به استانهای همجوار در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

هاشمی گفت: در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کردم سرمایه گذاران استان از پرداخت مالیات معاف شوند.

استاندار خاطرنشان کرد: همچنین درخواست داشتم سود بازرگانی بین ۲۵ تا ۳۰ درصد به سرمایه گذاران در بندر چابهار تخفیف داده شود.

وی افزود: با توجه به درخواست دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی برای تشکیل جلسه فوق العاده پیرامون مباحث اقتصادی استان با معاون اول رئیس جمهور، بسته جامعی از سوی حوزه اقتصادی استان با توجه به رویکرد دولت دوازدهم مبنی بر توسعه روابط با همسایگان تدوین شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13مهر1396 ، کدخبر: 96071306986 : www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین