پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹
استاندار اردبیل به ضرورت کاهش تصادفات جاده ای در این استان به ویژه در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
شعارسال: اکبر بهنام جو  ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر خلخال به ضرورت کاهش تصادفات  فوتی و جرحی جاده‌ای در استان اردبیل تأکید کرد.

وی با تاکید به آگاهی بخشی به مردم، افزود: در سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی صورت گرفته و ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته اما انتظار می‌رود این مهم با جدیت دنبال شود.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه در کاهش تصادفات جاده‌ای باید تمامی دستگاه‌های متولی مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: کاهش تصادفات از توان یک یا دو دستگاه خارج است و نیازمند عزم همگانی است.

بهنام جو همچنین اصلاح رفتارهای ترافیکی و آگاهی بخشی به مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: در برخی مواقع تذکر و اطلاع‌رسانی به موقع می‌تواند از بروز و ظهور حوادث ممانعت کند.

وی با بیان اینکه تقویت ایمنی محورهای مواصلاتی نیز باید دنبال شود، اضافه کرد: انتظار داریم در تعطیلات عید نوروز نیز با همت تمامی دستگاه‌ها کاهش تصادفات جاده‌ای را مشاهده کنیم.

استاندار اردبیل تأکید کرد: در طول تعطیلات عید نوروزی عملکرد ادارات در این خصوص رصد شده و در پایان تعطیلات از نکات مثبت و منفی ارزیابی صورت خواهد گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  مهر ، تاریخ انتشار: 1فروردین 1397، کدخبر:   4256348 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
واقعا ممنونم که تاکید میکنید! اقداماتتون در این زمینه چی بوده؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین