پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۸۹
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع بیش از هفت هزار کلاه ایمنی در بین موتور سواران استان اردبیل خبر داد.

شعار سال: علی رحمتی در همایش آموزشی ارتقای ایمنی موتورسواران و دارندگان ادوات کشاورزی روستای گندیشمین اردبیل گفت: در راستای ارتقاء ایمنی در جاده‌های استان و فرهنگسازی در خصوص استفاده از کلاه ایمنی در هنگام موتورسواری بیش از هفت هزار کلاه ایمنی در بین موتور سواران استان اردبیل توزیع شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل رتبه اول کشوری در کاهش تلفات و تصادفات موتور سواران را بخود اختصاص داده است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی های مناسب در چهار ماه گذشته امسال نسبت به سال قبل شاهد کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان هستیم.

وی با بیان اینکه برای کاهش میزان آمار تلفات و تصادفات جاده ای همه باید در میدان عمل آماده اقدامات لازم باشیم، یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل سال گذشته با اجرای ۴۶ جلسه آموزشی موتورسواران، اهدای بیش از هفت هزار کلاه ایمنی، چراغ قوه و شبرنگ در بین موتورسواران و صاحبان ادوات کشاورزی توانسته اقدامات مهمی در جهت ایمن سازی و آموزش جامعه انجام دهد.

رحمتی با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی در ۳۰ مدرسه حاشیه راه‌های استان و انجام آموزش‌های ایمنی برای هزارو ۷۰۰ دانش آموز مقاطع ابتدائی و راهنمائی گفت: امیدواریم با انجام آموزش‌های همه جانبه شاهد دو رقمی شدن تلفات جاده ای در استان باشیم.

وی تصریح کرد: در پنج ماه گذشته تردد وارده به استان اردبیل با ۱۱.۲ درصد افزایش به رقم سه میلیون و ۳۸۶ هزار و ۶۰۸ تردد رسیده است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیشترین علت فوت موتورسواران در تصادفات را وارد شدن ضربه به سر آنان دانست و اضافه کرد: کلاه ایمنی، کلاه زندگی و امنیت است که در حفظ جان موتور سوار نقش اساسی ایفا می کند.

حجت فتاحی با قدردانی از اقدامات ایمنی و آموزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، از نبود پیست مناسب موتورسواری و اتومبیل رانی در استان انتقاد کرد و افزود: اگر این مهم در استان راه اندازی شود ما دیگر شاهد تخلیه هیجانات روحی جوانان در جاده ها که باعث بروز تصادف می شوند نخواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 966-1390-5، www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین