پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سهم جمهوری اسلامی ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیرقابل انکار است.
شعار سال :عبدالهاشم حسن‌نیا صبح امروز در جلسه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی راهداری استان اردبیل اظهار داشت: تنها در سال گذشته 400 هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای تزانزیتی تردد داشتند که مجموع حجم ترددها سبب شده ایران در حمل و نقل و ترانزیت برون مرزی تقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به امنیت داخل کشور افزود: در بخش حمل و نقل مسافر نیز رشد 10 درصدی در سال آینده پیش بینی شده و ایران به یکی از مقاصد سفر تبدیل شده است.

حسن‌نیا از جمله وظایف سازمان راهداری را توسعه شبکه راه‌های کشور برشمرد و گفت: علاوه بر این بهسازی پایانه‌های مرزی و پایانه‌های داخلی به صورت جدی  دنبال می‌شود و برنامه‌های متعددی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در استان اردبیل نیز 70 میلیارد تومان اعتبار ملی و 50 میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال آینده پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به واقع شدن اردبیل در مرز شمال غرب کشور و ظرفیت‌های گردشگری آن توسعه محورها و خدمت رسانی بهینه با اجرای روکش آسفالت، ایمن سازی و نصب علائم  در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز به کار طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند خبر داد و گفت: این طرح با هدف خدمت‌رسانی بهینه به مسافران و گردشگران تا 17 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12 اسفند 1397،کد خبر:1960015،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین