پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت:40 درصد مراکز اقامتی شهرستان سرعین پر شده و تاکنون 50 هزار مسافر اسکان داده شده است.

شعار سال: مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: :40 درصد مراکز اقامتی شهرستان سرعین پر شده است که نسبت به سالهای قبل کاهش نشان می دهد.

جعفر بذری افزود:از اوایل تعطیلات نوروزی تا کنون50 هزار مسافر در مراکز اقامتی رسمی شهر توریستی سرعین اسکان داده شده اند.

وی تصریح کرد:استان اردبیل با 223 مرکز اقامتی با وجود 12 هزار و 806 تخت در قالب 101 میهمانپذیر ،33 هتل و 87 هتل اپارتمان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت:در نوروز 96 به فرهنگیانی که قصد اقامت در هتلهای یک و دو ستاره این استان را داشته باشند 50 درصد تخفیف داده می شود.

بذری افزود: هر ساله با نزدیک شدن به نوروز و تعطیلات آن، شاهد فعال شدن مراکز اقامتی متنوعی از خانه مسافرها و ویلاها گرفته تا مدارس و کلاس های درس هستیم و همواره فعالیت مدارس و حضور کلاسهای درس در بخش اقامتی نوروز یکی از دغدغه های فعالان این حوزه بوده و است.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: در شان معلمان و فرهنگیان نیست که در کلاس ها و مدارس اسکان یابند از این رو با تفاهمی که با مسئولان امر داشتیم بر آن شدیم تا هتلهای یک و دو ستاره اردبیل در نوروز 96 به فرهنگیان تخفیف ارائه دهد و فرهنگیان می توانند با دریافت 50 درصد تخفیف در این هتلها اقامت داشته باشند واز خدمات هتل بهره جویند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل جزو اولویت‌های اصلی سفر در کشور به حساب می‌آید و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی و همچنین امکاناتی از قبیل هتل‌های با کیفیت در این استان است، امیدواریم بتوانیم جایگاه بزرگی را در صنعت گردشگری کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد:هتلداران استان از روزها قبل عید از نظر کمی و کیفی آماده ارایه خدمات ارایه و خوشبختانه امسال از آمادگی کافی برای پذیرایی از مسافران در این شهر وجود دارد.

بذری در پایان گفت:فرصت را مغتنم شمرده و از همراهی و تلاشهای مخلصانه یکایک همکاران گرانقدر در سالی که گذشت قدردانی و سپاسگزاری می نمایم وامیدوارم در سال جدید خداوند منان همواره الطاف بیکران و عنایات خاص خویش را شامل حال خانواده بزرگ و زحمتکش هتلداری گرداند و بر ما منت نهاده و توفیق خدمت بیشتر به هموطنان وهمنوعانمان را عنایت بفرماید.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر، تاریخ انتشار:2 فروردین 1396، کد مطلب: 11672:www. cheshmalar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
20 درصد هم که همش غیر قانونی پره؟؟؟ ، می مونه اون 40 درصد مابقی که پر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین