پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌های دانش‌آموزان در سطح سازمان‌ها و ادارات برگزار می‌شود.
شعار سال: مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌های دانش‌آموزان در سطح سازمان‌ها و ادارات برگزار می‌شود.
 نورعلی عباسپور بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله آسیب‌های اجتماعی و اثرات مخرب آن بر روی جامعه و افراد نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی مبنای کار قرار گیرد و تصمیم‌گیری‌های مناسبی در این راستا اتخاذ شود.

وی افزود: والدین دانش‌آموزان باید به اندازه کافی در این زمینه هوشیاری و آگاهی داشته باشند تا بتوانیم از این طریق آسیب‌های اجتماعی و خطراتی که دانش‌آموزان به جد تهدید می‌کند را کاهش دهیم و در این زمینه مشکلات را به حداقل برسانیم که در این زمینه همکاری خانواده‌ها امری ضروری و لازم است.

عباسپور بیان کرد: به منظور مشارکت همه‌جانبه با خانواده‌ها در این زمینه نیازمند رسیدن به استانداردهای لازم هستیم که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه از جمله استاندار اردبیل در این زمینه با ما نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند تا بتوانیم با حل مشکلات موجود در این زمینه پیشگام عمل کنیم.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد استان در حوزه انجمن اولیا و مربیان نیز گفت: انجمن اولیا و مربیان مسیری است که آموزش و پرورش را به سوی ظرفیت‌های بالای حمایت‌های مردمی سوق می‌دهد و شاخص‌های مختلف در این حوزه حاکی از موفقیت آموزش و پرورش استان در این حوزه است.

وی با تاکید بر ایجاد انگیزه برای مشارکت خانواده‌ها در آموزش و پرورش تصریح کرد: رسالت اصلی انجمن اولیا و مربیان تلاش برای همسو کردن خانواده و مدرسه در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است که از این شرایط نیز برای بهبود وضعیت موجود استفاده می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه خانواده‌های دانش‌آموزان در سطح سازمان‌ها و ادارات برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1713633 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
این یکی از بهترین طرح های اموزش و پرورش در کشور است
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین