پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح «نماد» با هدف اعتلای نظام تربیتی در مدارس مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود.

شعار سال: احمد ناصری عصر پنجشنبه در کمیته علمی و اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان استان اردبیل با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های مختلف آموزشی و فرهنگی، اظهار کرد: علاوه بر توجه به زیرساخت‌های آموزشی، نیازسنجی صحیح از مطالبات و کمبودهای مدارس در اولویت قرار گیرد.

وی به اجرای پروژه‌ای با نام "نماد" در مدارس استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اهداف تربیتی در اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته و با اهتمام مسؤولان آموزشی به دنبال پایه‌ریزی و حصول نتایج ارزشمند برنامه‌های مدنظر در این طرح خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تشریح طرح "نماد" پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه هموار کردن مسیر تربیت دانش‌آموزانی که دارای صفات بارز اخلاقی و شایسته هستند از جمله مهمترین اهداف تعلیم و تربیت است، در طرح "نماد" با محوریت این موضوع و کمک به مسائل آموزشی و فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

ناصری یادآور شد: مدرسه محوری از جمله ویژگی‌های اجرای طرح نماد بوده تا بتوان با هدف قرار دادن این موضوع در کسب موفقیت بیشتر دانش‌آموزان و تأثیرگذاری در جامعه موفق عمل شود.

وی ادامه داد: کسب موفقیت در اجرای طرح "نماد" نیازمند همدلی و تلاش مضاعف مسؤولان آموزشی در تمامی مدارس بوده و لازم است مسؤولان ادارات آموزش و پرورش در اجرای هر چه مطلوب این طرح با حمایت مدیران مدارس در کنار هم قرار گیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۱۴۰۰۱۴۴۰، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین