پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری آیین نوروزگاه در ۱۵ نقطه استان برگزار می شود.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری آیین نوروزگاه در ۱۵ نقطه استان برگزار می شود.

جلیل جباری پیش از ظهر یکشنبه در نشست کارشناسی و ارائه پیشنهادات درخصوص اجرای مراسم نوروزگاه سال ۹۷ از برگزاری مراسم آیینی نوروزگاه در ۱۵ نقطه استان همزمان با نوروز سال ۹۷ خبر داد و افزود: استان با برگزاری این مراسم به استقبال سال نو رفته و ضمن احیای آداب و رسوم محلی و نوروزی استان تلاش می شود تا محیطی مناسب برای مسافران فراهم و زمینه آشنایی بیشتر با آداب و رسوم این استان فراهم شود.

وی با اشاره به استقبال عمومی مراسم نوروزگاه سال گذشته گفت: این رسم ها لازم است در تمام شهرها اجرا شوند زیراکه تاثیرات تبلیغاتی آن زیاد است و در جذب و ماندگاری گردشگران با استان تاثیر زیاد دارد .جباری خاطرنشان کرد:اجرای برنامه نوروزگاه را یکی از برنامه‌های متفاوت و موفق ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال ۹۶ استان قلمداد کرد و گفت: این برنامه در نوروز سال ۹۷ نیز اجرایی خواهد شد.

جباری با استقبال از همکاری نهادها و ارگانهای ذیربط افزود: از همکاری نهادها و ارگانهای ذیربط و نهادهای علمی و فرهنگی استان استقبال کرده و امیدواریم تشکلهای مردم نهاد و انجمن های محلی نیز همچنیان مانند سال گذشته نقش پررنگی در مراسم نوروزگاه ۹۷ ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای مراسم باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد، نقص ها و کمبودهای احتمالی از هم اکنون رفع شود و تمام محتوای برنامه و پیشنهادات و برنامه های همه گروهها و افراد دخیل در آن با هماهنگی این اداره کل و مراجع ذی صلاح باشد تا از هرگونه ناهماهنگی پرهیز شود.

معاون گردشگری اداره کل نیز دراین جلسه با اشاره به اقدامات انجام یافته در اینخصوص گفت: فعالیت ها و کارهای مقدماتی برای تدوین و برنامه ریزی این مراسم از حدود دو هفته پیش با برگزاری جلسه ای هماهنگی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاههای ذی ربط شروع شده است.

حسین امامی با اشاره به برخی از محتوای مراسم ادامه داد: برای این مراسم، معرفی و اجرای ۱۲ رسم آئینی و برگزاری ۱۲ نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات و همچنین ۱۹ کارگاه گردی از کارگاههای تولید صنایع دستی پیش بینی کرده ایم.

در این جلسه تاکید شد که کلیات پکیج نهایی این مراسم با شرح جزئیات تدوین شده و پس از طرح در اولین جلسه ستاد خدمات سفر استان به همه دستگاههای مسئول اعلام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 4230830، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین