پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
مدیر فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در این فرودگاه خبر داد.
شعار سال:تغییر درساعت و روزهای  پرواز شرکت ماهان  باعث سردرگمی مردم در استفاده از پرواز های فرودگاه یاسوج شد تا این فرودگاه همچنان با حاشیه هاش در صدر اخبار رسانه ها باشد.
 
چندی پیش معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه  فرودگاهی کوچکی مثل یاسوج  ضرر ده هستند، اما این مانع نمی شود که به این بهانه فرودگاه را تعطیل کنیم گفت : دنبال آن هستیم فرودگاه یاسوج از حیث مدیریتی ارتقا پیدا کند.
 
مسئولان استانی و مدیران این فرودگاه برای کم کردن حجمه افکار عمومی بعد از سقوط هواپیمایی آسمان در دنا، بدنبال راه اندازی خطوط هوایی جدید ، دعوت شرکت های هواپیمایی برای خدمات رسانی و توسعه فرودگاهی بودند ،اما متاسفانه یک بام و 2 هوای این فرودگاه و عدم پاسخگویی شفاف مدیران در خصوص گزارش منتشر شده کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و تعطیلی چندین ماهه فرودگاه در پرواز هایی که به ندرت  انجام می شود باعث شد تا یکی از مخاطبان ما پیشنهاد جالبی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد دهد.

ساعاتی پیش مدیرفرودگاه یاسوج در خبری نچندان تعجب برانگیز به لحاظ عملکرد نا مطلوب فرودگاه یاسوج در خدمات رسانه به مردم گفت: شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل محدودیت های پروازی و تعمیرات، پروازهای خود به یاسوج را لغو کرده است.
 
علی محسنیان با بیان اینکه با رفع این مشکلات، پروازهای هواپیمایی ماهان به فرودگاه یاسوج از سر گرفته خواهد شد، افزود: زمان شروع پروازها هنوز اعلام نشده است.
 
وی ادامه داد: پروازهای سایر شرکت‌های هواپیمایی که قرار بود در این فرودگاه انجام شود هم هنوز قطعی نشده است.

محسنیان گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج تا اطلاع بعدی لغو و پس از اعلام از سوی شرکت ‌هواپیمایی اطلاع رسانی می‌شود.
 
پیش از این پروازهای هواپیمایی ماهان روزهای شنبه و چهارشنبه در فرودگاه یاسوج انجام می شد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری صبح زاگرس  ،تاریخ انتشار:  5 شهریور 1399،کدخبر: 162742،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
واقعا ادم خبر هارو ميخونه تازه متوجه ميشه چقدر كارهاي كشور روي هواست! چرا كسي به داد اين كارهاي رو هوا مونده نميرسه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین