پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت بیان داشت که دولت سیزدهم همچنان پای حل مشکلات واحدهای صنعتی ایستاده و رفع موانع تولیدی را با قوت پیگیری می‌کند. خدمت این دوست عزیز سلام عرض نموده و درخواست می کنیم با ادبیات دهه هفتاد و هشتاد با صنایع صحبت نکند. بعنوان شروع کار ، اعلام می کنیم که مشکل عمده صنایع شامل تامین ارز، واردات مواد اولیه و ماشین آلات، کمبود نقدینگی برای امورات جاری و سرمایه در گردش و اذیت های گاه و بیگاه تامین اجتماعی در وصول مطالبات است. چه برنامه ای برای این کار دارید؟ قبلا به شما در خصوص صادرات مرغ و تخم مرغ هشدار مشفقانه داده بودیم. حوزه دستگاه های اجرایی با حوزه نظامی، تفاوت های بنیادین دارد جناب آقای فرحی.

شعارسال: سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت واقع در شهرک صنعتی کاسپین ۲ استان قزوین، اظهار نمود که تولید و اشتغالزایی در اولویت کار‌های وزارت صمت قرار داشته، لذا حل مشکلات تولیدکنندگان بر عهده ما قرار دارد و پیگیری خواهیم کرد تا این مسایل هرچه سریع‌تر برطرف شود تا بتوان روند تولید را توسعه داده و واحد‌های صنعتی باید برای اشتغالزایی رونق بیشتری داشته باشند.

دولت پای حل مشکلات صنایع ایستاده است + بسم الله آقای فرحی ، مشکلات اصلی شامل ارز ، واردات مواد اولیه و ماشین آلات، تامین نقدینگی و اذیت کردن های بیمه تامین اجتماعی

فرحی در ادامه به مسایل صادراتی در واحد‌های تولیدی پرداخت و اظهار کرد: نرخ ارز جذابیت بالایی در توسعه صادرات دارد، دولت نیز روی تک نرخی شدن ارز هیچ مخالفتی ندارد و باید دید چه زمانی تصمیمات کلان اتخاذ می‌شود.

لازم به توضیح است که، قائم مقام وزیر صمت در سفر به استان قزوین از شرکت‌های نوآور ارتباط صنعت (تولید کننده انواع قطعات الکترونیکی لوازم خانگی، سیم و دوشاخه با اشتغال ۶۵۰ نفر و سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال)، پیروز صنعت لیان، شرکت نیرو تهویه البرز، نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و سامانه فروش الکترونیک لاستیک بازدید کرد.

بنظر می‌رسد که سیدمهدی فرحی در انتقال از بخش نظامی به بخش اجرایی، هنوز با ادبیات این حوزه هماهنگی و آشنایی کافی پیدا نکرده باشند. درخواست می‌کنیم با ادبیات دهه هفتاد و هشتاد با صنایع صحبت نکنند. بعنوان شروع کار، اعلام می‌کنیم که مشکل عمده صنایع شامل تامین ارز، واردات مواد اولیه و ماشین آلات، کمبود نقدینگی برای امورات جاری و سرمایه در گردش و اذیت‌های گاه و بیگاه تامین اجتماعی در وصول مطالبات است. چه برنامه‌ای برای این کار دارید؟ قبلا به شما در خصوص صادرات مرغ و تخم مرغ هشدار مشفقانه داده بودیم. حوزه دستگاه‌های اجرایی با حوزه نظامی، تفاوت‌های بنیادین دارد جناب آقای فرحی.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین