پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
رضا رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: گسترش و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارد.

شعار سال: رضا رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: صنعت، پیشران توسعه اقتصادی کشور است و شهرک‌های صنعتی اصلی‌ترین مولفه‌ای هستند که در بسترسازی برای تحقق این مهم نقش موثری دارند.

وی همچنین بر رویکرد افزایش ظرفیت شهرک‌های تقاضا محور لرستان تاکید کرد و گفت: به منظور حمایت از توسعه و تکمیل زیرساخت شهرک و نواحی صنعتی کمتر توسعه، منابعی از محل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: مدت‌هاست مدیران جدید از پیکره شرکت شهرک‌های صنعتی منصوب نشده اند و انتخاب مدیر جدید استان از بدنه این مجموعه، در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و انجام رسالت سازمانی تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز در ادامه اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی از زیرساخت‌های اساسی پیشرفت و توسعه استان محسوب می‌شوند و اکنون در تمام نقاط استان شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده و در این زمینه گام‌های موثری برداشته شده است.

حمایت از نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته کشور در اولویت است
سیروس ابراهیمی گفت: انتظار می‌رود در مدیریت جدید، رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و فعال‌سازی واحد‌های راکد با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت جدی دنبال شود.

در این مراسم «فرزاد محمدی» به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان معرفی و از زحمات «بختیار رازانی» تقدیر شد.

بختیار رازانی از ششم مهر ۱۳۹۵ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بود و قبل از وی این سمت به مدت ۵۵ ماه در اختیار فرزاد محمدی مدیرعامل جدید بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۸۹۲۵۵۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین