پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در قالب طرح آمایش موانع فراروی راه‌اندازی واحد‌های صنعتی بزرگ مقیاس کشور در استان‌های مختلف برطرف می‌شود.

شعار سال:  احمد تشکینی روز پنجشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی استان بوشهر افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت و  بویژه وزارت صمت آمایش صنعتی، معدنی و تجاری است که در این برنامه قرار است ظرفیت‌های هر استان و شهرستان های ذیل آن احصا و برنامه اجرایی و عملیاتی موردنیاز آنها محقق شود.
 
وی بیان کرد: در بازدید از واحدهای صنعتی برنامه‌های مدون و عملیاتی دقیقی برای رفع مشکلات آنها اجرایی می‌شود که یکی از این مشکلات کمبود نقدینگی و نیاز به دریافت تسهیلات است.
 
تشکینی ادامه داد: یک سری از واحدهای نیمه تمام نیز برای تکمیل نیاز به منابع مالی ریالی و یا ارزی و حل یک سری چالش‌ها دارند که در برنامه آمایش دسته‌بندی و برای حل آنها اقدام خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: در بازدید صورت گرفته از برخی از استان‌های کشور از جمله بوشهر مشخص شد هر استان حداقل ۲ تا ۳ واحد صنعتی بزرگ مقیاس دارد که با رفع مشکلات آنها تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
 
تشکینی ادامه داد: یکی مهمترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تقویت ارتباط با بورس است که این مهم در راستای تامین مالی واحدها صورت می‌گیرد.
 
وی عنوان کرد: در ارتباط با حل مشکلات واحدهای صنعتی یکی از راهکارها تدوین برنامه برای تامین مواد اولیه است که با بازنگری لازم چارچوب آن تا پایان مهرماه مشخص خواهد شد.
 
مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید خود همراه با مدیرکل حوزه ریاست و دستیار ویژه رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌‎های بازرگانی از شماری از واحدهای صنعتی استان بوشهر در شهرستان‌های بوشهر، دشتی و دشتستان بازدید کرد.
 
در این بازدید فعالان صنعتی و معدنی استان بوشهر مسائل و مشکلات حوزه خود را در دیدار رو در رو با مسئولان یاد شده مطرح کردند که برای حل آنها قول پیگیری مساعد داده شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:  15 مهر  1400، کدخبر: 84496262، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین