پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
۵۰ روز پیش گزارشی از شهرک فراموش شده پردیس ارومیه منتشر شد اما به رغم اطلاع مدیران شهری از وضعیت این شهرک هیچ اتفاقی برای خدمت رسانی به مردم این شهرک در این مدت انجام نشده است.

شعار سال: بیستم خرداد 97 در قالب سلسله گزارش های تحلیلی-انتقادی از وضعیت حاشیه نشینی در قسمت های مختلف ارومیه گزارشی منتشر شد که نشان می داد شهرک پردیس این شهر که چسبیده به بزرگراه خاتم الانبیا و در مجاورت جاده چی چست قرار دارد از بسیاری از امکانات شهری از جمله آسفالت معابر عمومی برخوردار نیست.

اگرچه نایب رئیس شورای شهر ارومیه با حضور در دفتر تسنیم و مطالعه گزارش مورد اشاره به واقعیت موجود در این شهرک اعتراف کرد اما با این حال هنوز اتفاق تازه ای برای خدمات رسانی مطلوب به اهالی این شهرک انجام نگرفته است.

عادل فتاحی در همان مصاحبه گفته بود: شهرک پردیس در جاده المهدی صرفاً نام شهرک را یدک می‌کشد و الا مشخصات یک شهرک را ندارد.

شهروندان ساکن در این شهرک روزانه برای رسیدن به خانه‌های خود باید مسیرهای مال رو و جاده‌های شوسه را بپیمایند تا به مقصد برسند و به دلیل آسفالت نبودن معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های این شهرک حتی یک تاکسی نیز نمی‌توان در این شهرک پیدا کرد.

اندک ساکنان این شهرک که خودرویی هم دارند باید هر چند وقت یک بار بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف تعمیر جلوبندی و میزان فرمان خودروی‌شان کنند.

حتی پس از انتشار گزارش تسنیم و واکنش نایب رئیس شورای اسلامی ارومیه تاکنون تقریباً هیچ یک از متولیان امور شهری درباره دلایل عدم رسیدگی به این شهرک سخنی نگفته‌اند و سابقه رسانه‌ها نیز از پیگیری مشکلات ساکنان این نقطه از شهر ارومیه خالی خالیست.

سفر به این شهرک نیازمند تدابیر ویژه‌ای در زمستان و ایام بارندگی است و الا نمی‌توان از چاله چوله‌های این شهرک به سلامت بیرون آمد.







شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 مرداد 97، کد مطلب: 1790003: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
هنوز که هنوزه واقعا درگیر اسفالت شدن منطقه ای هستیم؟ شرم بر ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین