پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۸۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
فرماندار مهریز گفت: ۱۰ میلیارد ریال بودجه دولتی برای آسفالت معابر و خیابان های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اختصاص یافت که به ترتیب نیاز و بر اساس اولویت هزینه می شود.

شعارسال: فرماندار مهریز گفت: ۱۰ میلیارد ریال بودجه دولتی برای آسفالت معابر و خیابان های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اختصاص یافت که به ترتیب نیاز و بر اساس اولویت هزینه می شود.

رضا زاده زاده مهریزی بدون اشاره به محل تامین و سر فصل های بودجه تخصیص یافته افزود: برای ماندگاری مردم و جوانان در روستاها باید زیرساخت های مناسب و امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی فراهم شود.

وی ادامه داد: آسفالت معابر، ایجاد پارک های بین محله ای، خانه های ورزش روستایی، اجرای طرح هادی و ایجاد تولید و اشتغال محور فعالیت های دولت در مناظق روستایی است.

فرماندار مهریز به اهمیت همکاری مردم و تشکل های مردمی با دولت در جذب بودجه برای اجرای طرح های فرهنگی، ورزشی و عمرانی اشاره کرد و تداوم همکاری در اجرای برنامه ها را خواستار شد.

به گفته زارع زاده مهریزی، ظرفیت های خوبی در روستاهای منطقه وجود دارد که با همدلی و برنامه محوی می توان نسبت به شکوفایی این مناطق اقدام کرد.

شهرستان مهریز ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در مناطق روستایی دهستان های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می کنند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 2 تیر 1398،کدخبر: 83365732،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین