پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
بیش از یکسال از عمر مدیریتی شهردار فعلی شهر یاسوج(نستهن مقدم) میگذرد، شهرداری که به گفته عضو با سابقه شورای شهر یاسوج" ضعیف ترین شهردار تاریخ" یاسوج لقب گرفته است.برآوردهای رسانه ای نشان میدهد عمر مدیریتی نستهن مقدم عمر کوتاهی است و از هم اکنون شورای شهر یاسوج باید به فکر انتخاب یک مدیر قوی، کارکرده و مستقل جهت نشاندن بروی کرسی شهرداری یاسوج باشند.

شعارسال: برآوردهای رسانه ای نشان میدهد عمر مدیریتی نستهن مقدم عمر کوتاهی است و از هم اکنون شورای شهر یاسوج باید به فکر انتخاب یک مدیر قوی، کارکرده و مستقل جهت نشاندن بروی کرسی شهرداری یاسوج باشند.

بیش از یکسال از عمر مدیریتی شهردار فعلی شهر یاسوج(نستهن مقدم) میگذرد، شهرداری که به گفته عضو با سابقه شورای شهر یاسوج" ضعیف ترین شهردار تاریخ" یاسوج لقب گرفته است.

در برخی جنبه ها اگرچه برخی اقدامات عمومی که وظیفه هر شهرداریست انجام گرفته است و همچنان می بایست تداوم پیدا کند، اما مردم مرکزاستان اساسا اقدام قابل توجهی از شهردار فعلی شهر یاسوج در حوزه عمرانی ندیده اند.

پیش بینی ها این است که ادامه روند فعلی، شهردار یاسوج را به جلسه استیضاح شورای شهر بکشاند.

گروه های کور ترافیکی که روزانه وقت مردم یاسوج را میگیرد تنها با یک برنامه راهبردی کوتاه و میان مدت قابل حل است، اگر چه این موضوعات باید در درازمدت مورد برنامه ریزی قرار گیرند، کافیست سرظهر گذرتان به مرکز شهر بیافتد تا متوجه این بی نظمی ها شوید.





خیابان جمهوری که قرار بود به آبشار یاسوج متصل شود و گره ترافیکی مهمی را برطرف سازد بعد از جاوید کلا رو به تعطیلی گرایش پیدا کرده است.




هر بولوار و میدانی که اقدام خوبی در آنجا صورت گرفته است میراثی از شهرداران سابق این استان است و هنوز مقدم اقدام قابل توجهی را برای این مهم تدارک ندیده است.

اتوبوس هایی که به ناوگان عمومی حمل و نقل متصل شده اند، انگار پر پرواز درآورده اند و اثری از آنها در سطح شهر و اطراف به شکل مشهود وجود ندارد. شاید هم کلا به سرویس دانشگاه ها ملحق شده اند!

بهرحال برآوردهای رسانه ای نشان میدهد عمر مدیریتی نستهن مقدم عمر کوتاهی است و از هم اکنون شورای شهر یاسوج باید به فکر انتخاب یک مدیر قوی، کارکرده و مستقل جهت نشاندن بروی کرسی شهرداری یاسوج باشند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ،تاریخ انتشار 17مهر 97، کدمطلب: 111514، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
لابد چون دزد نیست ضعیف هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین