پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
میراث ناپایدار که گویا کم کم به شهردار جدید یاسوج نیز سرایت کرده و هر چند در کارهای نسبتا کوچک این اتفاق افتاده است اما اگر از همین ابتدا به آن ها توجه نشود می تواند باعث شیوع این ویروس در اجرای سایر پروژه ها شود
شعارسال:میراث ناپایدار که گویا کم کم به شهردار جدید یاسوج نیز سرایت کرده و هر چند در کارهای نسبتا کوچک این اتفاق افتاده است اما اگر از همین ابتدا به آن ها توجه نشود می تواند باعث شیوع این ویروس در اجرای سایر پروژه ها شود.

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهرهایی است که در سال های اخیر در بسیاری از زمینه ها شاهد رشد و توسعه آن بوده ایم.

یکی از مواردی که در پایتخت طبیعت توسعه یافته است ایجاد پارک هایی است که با توجه به گردشگرپذیربودن مرکز استان، یک امر لازم به نظر می رسید و در زمان مسئولان مختلف این روند رو به جلو حرکت کرد.

احداث هر پروژه روند و مراحل مختلفی را باید طی کند تا به سرانجام نهایی برسد و اگر در هر یک از مراحل آن خللی به وجود بیاید، آن نتیجه مورد انتظار به دست نخواهد آمد.

یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از ان که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ ان نمی روند.

موضوعی که گویا کم کم به شهردار جدید یاسوج نیز سرایت کرده و هر چند در کارهای نسبتا کوچک این اتفاق افتاده است اما اگر از همین ابتدا به آن ها توجه نشود می تواند باعث شیوع این ویروس در اجرای سایر پروژه ها شود.

هر چند که شهردار فعلی یاسوج اعلام کرده بود در افتتاح پروژه ها تعجیل نخواهد کرد اما این تنها تعجیل در اجرای پروژه ها نیست که مشکل ساز می شود اما همانطور که گفته شد عدم اجرای صحیح برخی از امور هر چند هم کوچک باشد می تواند زمینه ساز ایجاد میراثی ناپایدار همچون شهردار سابق کند.

یکی از مواردی که نستهن مقدم از آن به عنوان کار ماندگار یاد کرده بود، خط کشی مجدد محل عابر پیاده در معابر شهری بود اما پس از گذشت مدتی و با بارش باران در ماه های اولیه از بین خواهد رفت همان گونه که قبلا نیز به همین روش این کار انجام شده است و اکنون به وضعیتی دچار شده است که در تصاویر قابل مشاهده است.

بدون شک استفاده از روشهای نوین برای این کار می تواند باعث دوام و ماندگاری بیشتری باشد و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری شود.

همانطور که پیشتر گفته شد این کار در ظاهر پروژه بزرگی نیست که بخواهیم بیشتر از این به آن بپردازیم اما هدف این نوشتار این بود که اگر جلوی همین کارهای به ظاهر کوچک گرفته نشود و به شکل مناسبی اجرا نشوند ، در پروژه های بزرگتر نیز با مشکل مواجه خواهند شد همان گونه که در زمان سابق برخی از پروژه ها به بهره برداری رسید اما اکنون به وضعیتی دچار شده است که گویا تنها برای مدت کوتاهی ساخته شده اند و ماندگاری که مورد انتظار بود را ندارد.






شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صبح زاگرس ، تاریخ انتشار10مهر97، کدخبر: 111291، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین