پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
پل سوم بشار یاسوج هر چند وقت یک بار با مشکلاتی رو به رو می شود و این بار نیز پس از بارش های سیل آسای روزهای اخیر قسمتی از آن تحت عنوان آرام گیر دچار آسیب شده است.

شعارسال: پل سوم بشار یاسوج هر چند وقت یک بار با مشکلاتی رو به رو می شود و این بار نیز پس از بارش های سیل آسای روزهای اخیر قسمتی از آن تحت عنوان آرام گیر دچار آسیب شده است.

 پل سوم بشار یاسوج که یکی از پل های نوساز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود با این وجود هر از چند گاهی با مشکلاتی رو به رو می شود که شهروندان را به کلی کلافه کرده است.

پل سوم بشار که به جهت تسریع در تکمیل تردد و تسهیل کاهش ترافیک در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد اکنون حال و روز خوشی ندارد.

این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای دو دهانه ۲۵ متری و دو دهانه ۴۵ متری است که دو باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد چند ماه پیش افتتاح شد و با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت.

بعد از بارش های سیل آسا در یاسوج که میزان آن به حدی بود که به برخی منازل شهری و پروژه های عمرانی آسیب هایی وارد شد.

یکی از قسمت هایی که به دلیل افزایش حجم آب رود بشار آسیب دید پل سوم بشار است که با ورود حجم زیادی از آب به داخل رود خانه قسمت آرام گیر ستون های وسط پل آسیب دید که این امر باعث شد نگرانی هایی در خصوص امنیت این پل به وجود بیاید.

در زیر می توان قسمت جداشده آرام گیر پل سوم بشار را مشاهده کنید:











تعداد بازدید : 7

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ،تاریخ انتشار: 7فروردین 98، کد خبر:117143 www.sobhezagros.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین