پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
باوجود اینکه مشکلات زیرساختی و نیاز به ترمیم در برخی از خیابان ها و کوچه های شهر یاسوج به وفور مشاهده می شود، زیر سازی و آسفالت کوچه های محل زندگی برخی مسوولان به دلیل نفوذ آنان، خبرساز شده است.

شعارسال: با وجودیکه در برخی نقاط شهر یاسوج و مناطق تابعه آن، نبود خیابان های آسفالت یا فرسودگی بیش از حد آن سبب مشکلاتی در تردد و عبور و مرور برای مردم شده است، چند تن از مسئولان استان بی توجه به چنین معضلاتی، با استفاده از قدرت و جایگاه خود اقدام به آسفالت نمودن محل زندگی خود نموده اند.

مسئله ای که وجود دارد این است که چرا چنین افرادی خود را برای برخورداری از امکانات عمومی ارجع تر از مردم میدانند در حالی که وظیفه آنان پس از رسیدن به قدرت، خدمت به مردم است.


کوچه هایی در یاسوج که به صورت گزینشی زیرسازی و آسفالت می شوند+تصاویر


تبیعض قائل شدن بین منافع خود با مردم، خود را مستحق برخورداری از امتیازات بیشتر دیدن، نادیده گرفتن حقوق سایر افراد در برخورداری از امکانات عمومی ناشی از عدم درک درست از مسوولیت خود و خدمت گذاری به مردم است که از آفت مسئولیت محسوب می شود .


کوچه هایی در یاسوج که به صورت گزینشی زیرسازی و آسفالت می شوند+تصاویر


در چنین مسائلی مسئولان مربوطه باید ضمن پاسخگویی به عملکرد خود و چرایی این عمل، تدابیر لازم برای شناخت مشکلات و معضلات جاده ها و خیابان های شهر همچنین بافت فرسوده در برخی نقاط را بکار گیرند و برای اصلاح آنها کمر همت بسته و با آگاهی از وظایف و امکانات موجود، تلاش خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم شهر یاسوج و استان کهگیلویه وبویراحمد به کار گیرند.

تصاویری از انتخاب گزینشی برخی از کوچه های شهر جهت زیرسازی و آسفالت که متعلق به دو تن از مسوولین شهر یاسوج است، در زیر آمده است:



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 ، کد خبر: 109987 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین