پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
با شروع به کار دولت دوازدهم و معرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر تغییر مدیران در سطح استان از محافل سیاسی و فضای مجازی شنیده می‌شود.

شعار سال: با شروع به کار دولت دوازدهم و معرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر تغییر مدیران در سطح استان از محافل سیاسی و فضای مجازی شنیده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در اولین روزهای کاری، چارچوب‌های مدیریتی خود را برای مدیران و مردم تشریح کرد، او گفته بود که بعد از ارزیابی مدیران را یا ابقا می‌کند و یا تغییر می‌دهد. قطار تغییرات در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به حرکت در آمده است،.

علی محمد احمدی معاون عمرانی استانداری را تغییر داده و با حکم وزیر کشور، عزیز فیلی را جایگزین پژمان نیک اقبالی کرده است. او همچنین معاونین امور اقتصادی، و سیاسی و امنیتی خود را در شرف تغییر دادن است.

محمد کاظم نظری و جعفر گوهرگانی به زودی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مستقر می‌شوند.

زمزمه تغییرفرمانداری باشتنیز کلید خورده است و گفته می‌شود او به مرکز استان می‌رود و شاید هم به سازمان برنامه و بودجه رفت.

در صورت تغییر فرماندار باشت، افرادی همانند فرهاد محمدی، خسرو عباسی و محمود کریمی و احمد حیدری ارجلو نیز برای مسوولیت فرمانداری باشت مطرح شده‌اند که البته نام شاهین عبدالخانی بیش از سایرین برای این مسوولیت در محافل گوناگون مطرح می‌شود.

شاهین عبدالخانی۴۴ ساله و دارای مدرک کارشاسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و نیز کارشناسی ارشد حقوق عمومی است.

او از وکلای سابق دادگستری با ۱۵ سال سابقه کار در زمینه وکالت است، از دیگر سوابق عبدالخانی می توان به عناوینی چون مدیر دفتر امور حقوقی و بازرسی شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر دفتر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان نام برد.

عبدالخانی هم اکنون به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مشغول فعالیت است.

عضو شورای سیاست گذاری مرکزی خانه کارگر استان، قائم مقامی معاونت حقوقی ستاد دکتر روحانی در استان نیز از دیگر مسئولیت های عبدالخانی در سال های اخیر بوده است.

عبدالخانی همچنین عضو رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بود.

فرهاد محمدی۴۸ ساله، دارای مدرک کارشناس حقوق و از نیروهای اصلاح طلب نزدیک به غلامرضا تاجگردون است.

مدیر و معاون مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی شهرستان باشت، عضو شورای آموزش و پرورش، سرگروه آموزش متوسطه، مدیر برتر در الگوی تدریس مدیریتی شهرستان باشت، عضو هیئت حل اختلاف شهرستان باشت و دبیر ستاد اعتلای دینی این شهرستان از جمله سوابق و کارنامه کاری محمدی است.

محمدی اکنون معاون فرماندار باشت است.

http://fbasht.kb-p.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?Width=260&Height=200&ID=201aae96-80c0-4b81-885b-4c3ec2767f87


خسرو عباسیدارای مدرک کارشناسی ارشد و سابقه طولانی در وزارت کشور دارد.

نتیجه تصویری برای بدون عکس


احمد حیدری ارجلو

وی کارشناس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گچساران و دارای ۲۲ سال سابقه کار و برادر شهید سرافراز یوسف حیدری ارجلو می باشد.

احمد حیدری ارجلو از حامیان تاجگردون در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.


محمود کریمیاز حامیان غلام رضا تاجگردن است، نام او پیش از این هم برای تصدی فرمانداری گچساران شایعه شده بود.

کریمی سابقه‌ی عضویت در شورای اسلامی شهر دوگنبدان و ریاست بر این شورا را دارد.

و ی پزشک و از چهره های نام آشنای ایل بزرگ قشقایی می باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری قلم ، تاریخ انتشار 16آذر 96، کدمطلب297660 ، www.kebnanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین