پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
احمدرضا افشاری یکی از این نخبگان است که در زمینه هوش مصنوعی و اختراعات بسیاری داشته و در مسابقات مختلف در ایران و جهان شرکت کرده و عناوین بسیار قابل توجهی کسب کرده است.احمدرضا افشاری یکی از این نخبگان است که در زمینه هوش مصنوعی اختراعات بسیاری داشته و در مسابقات مختلف در ایران و جهان شرکت کرده و عناوین بسیار قابل توجهی کسب کرده است. از مهمترین عناوین این جوان نخبه می توان به قهرمانی مسابقات اختراعات و نوآوری های ایران, قهرمانی مسابقات ایده،علم،عمل مسابقات شمال غرب ایران, قهرمانی مسابقات رباتیک دانشجویان جهان در ترکیه, مدال طلای مسابقات اختراعات جهان در رومانی, مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات در حوزه هوش مصنوعی در توکیو ژاپن اشاره کرد.

شعار سال: کهگیلویه شهرستانی نخبه پرور است و همیشه جوانان و نخبگان زیادی را پرورش داده که در جایگاه های ایران و جهان در زمینه های مختلف نقش آفرینی می کنند.
احمدرضا افشاری یکی از این نخبگان است که در زمینه هوش مصنوعی اختراعات بسیاری داشته و در مسابقات مختلف در ایران و جهان شرکت کرده و عناوین بسیار قابل توجهی کسب کرده است. از مهمترین عناوین این جوان نخبه می توان به قهرمانی مسابقات اختراعات و نوآوری های ایران, قهرمانی مسابقات ایده،علم،عمل مسابقات شمال غرب ایران, قهرمانی مسابقات رباتیک دانشجویان جهان در ترکیه, مدال طلای مسابقات اختراعات جهان در رومانی, مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات در حوزه هوش مصنوعی در توکیو ژاپن اشاره کرد.

افشاری در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: اینجانب تا به حال پیشنهاد های زیادی از شرکت ها ، پژوهشگاه های تحقیقاتی و دانشگاه های معتبر جهان داشته ام ولی تا بحال بخاطر دینی که به کشورم ایران داشته ام مانده ام و با تمام توان کارم را ادامه داده ام.

وی با گلایه از مسیولین کهگیلویه گفت: با همه این عناوین و فعالیت ها هیچ حمایت یا پیگیری از طرف مسئولین صورت نگرفت و مسئولین شهرستان کهگیلویه تا کنون بارها قول حمایت داده اند اما متاسفانه تنها کاری که کرده اند این بود که آمدند و فقط عکس گرفته اند و رفتند و دیگر پاسخ تماس هایم را ندادند.

احمد رضا افشاری با اشاره به مراسم استقبالش پس از اخذ مدال طلا در مسابقات ژاپن گفت: به بخاطر این کار بسیار ممنونم و تشکر می کنم،اما من به مراسم استقبال نیازنداشته و ندارم بلکه برای ادامه کار و خدمت به مردم استان و شهرستان به حمایت نیاز دارم.

این جوان نخبه گفت: با وجود اینکه من فرزند کهگیلویه و بویر احمد هستم اما مسئولین استان آذربایجان شرقی مرا مورد حمایت قرار داده و برای انجام پژوهش ها و فعالیت ها من را مورد حمایت جدی قرارداده اند. همچنین درتمام فعالیت ها و دستگاه هایی که اختراع کردم یا از مسئولین تهران و یا آذربایجان شرقی مورد حمایت قرار گرفتم.

وی افزود: نماینده شهرستان کهگیلویه بارها قول حمایت داده به من اما پس از آن حتی جواب تلفنم را هم نمی دهد و با توجه به پیشنهادات ویژه و بسیار زیاد از کشورهای مختلف جهان اینگونه رفتارها موجب یاس نخبگان خواهد شد.



افشاری گفت: امیدوارم شرایط برای جوانان به گونه ای شود که بتوانند در همین کشور فعالیت های خود را ادامه و به ایران عزیزمان خدمت کنیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 9 فروردین    99، کد خبر:   155662، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین