پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
اگر این مجموعه مجوز نداشته است پس چرا اجازه ساخت و ساز به ان داده شده است؟ اگر مجوز ندارد چرا شرکت های خدمات رسان به آن انواع مجوز و انشعاب را می دهند؟ آیا استفاده از رانت های فامیلی نقشی در فعالیت بدون مجوز مجتمع دال دنا داشته است یا خیر؟پرده برداری از این مساله همانطور که گفته شد علامت سوال های بزرگی رابه وجود آورده است که در وهله اول از تمامی مسئولان مرتبط با این پروژه باید پرسید اگر این مجموعه هیچ گونه مجوز اولیه ای ندارد چرا مجوز انشعاب آب، برق، گاز و موارد دیگر را باید دریافت کند و اصولا ادارات مرتبط در صورت داشتن اگاهی نسبت به این مساله مقصر بوده و باید پاسخگو باشند.

شعار سال: اتفاقات عجیب و غریب در استان کهگیلویه و بویراحمد کم نیستند؛ هفته گذشته خبری از همین رسانه در خصوص یک افتتاح جالب در استان و شهر سی سخت منتشر شد که یک مجتمع گردشگری پس از یک سال فعالیت با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود، اما غافل از این که این مجتمع گردشگری خبرهای بیشتری را در خود جای داده است.

صبح امروز در دفتر مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور رفع اختلاف بین شهرداری سی سخت و مدیران مجتمع تفریحی دال دنا جلسه ای برای پرداخت عوارض این مجموعه به شهرداری سی سخت برگزار شد اما در این جلسه موضوعی مطرح شد که علامت سوال های بزرگی را به وجود اورده است.

شهردار سی سخت در این جلسه اعلام کرد این مجتمع نه پروانه ساخت دارد و نه مجوزهای لازم از کارگروه امور زیربنایی، کارگروه تغییر کاربری گرفته است و اصلاً مجوزی ندارد!

پرده برداری از این مساله همانطور که گفته شد علامت سوال های بزرگی رابه وجود آورده است که در وهله اول از تمامی مسئولان مرتبط با این پروژه باید پرسید اگر این مجموعه هیچ گونه مجوز اولیه ای ندارد چرا مجوز انشعاب آب، برق، گاز و موارد دیگر را باید دریافت کند و اصولا ادارات مرتبط در صورت داشتن اگاهی نسبت به این مساله مقصر بوده و باید پاسخگو باشند.

از طرف دیگر میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای این پروژه تبلیغات وسیعی انجام داد و در صورتی که یک سال از شروع به کار ان گذشته بود کاروانی متشکل از معاون رئیس جمهور، استاندار، نماینده مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برای افتتاح آن به راه انداخت؛ اما برای چه پروژه ای ؟ پروژه ای که اکنون مسئولان شهری سی سخت اعلام می کنند هیچ گونه مجوزی نداشته است.

اگر این مجموعه مجوز نداشته است پس چرا اجازه ساخت و ساز به ان داده شده است؟ اگر مجوز ندارد چرا شرکت های خدمات رسان به آن انواع مجوز و انشعاب را می دهند؟ اگر مدیری به این مجموعه خدمات ارائه داده باشد اما ادعا کند از عدم داشتن مجوز این مجتمع بدون اطلاع است، نمی توان به راحتی باور کرد البته در این زمینه باید نفر اول در ارائه مجوزها مشخص شود که چرا با وجود عدم د اشتن مجوز این پروزه شروع به کار کرد و اکنون بعد از سال ها این مساله مطرح می شود.

آیا شهرداری سی سخت پیش از این هم اعلام کرده بود که این مجتمع مجوز ندارد و این گونه به فعالیت خود ادامه می دهد یا وقتی پای منافع خود و عدم پرداخت عوارض از سوی مجتمع دال دنا مطرح می شود به این مساله دامن می زند.

آیا استفاده از رانت های فامیلی نقشی در فعالیت بدون مجوز مجتمع دال دنا داشته است یا خیر؟

همه این ها سوالاتی است که مسئولان مربوطه باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 24تیر 98، کد خبر: 133305، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین