پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
علی ملک حسینی با اشاره به اختیارات قانونی جهاد کشاورزی جهت برخورد با ساخت و سازهای غیر قانونی در سروک، تاکید کرد: مرجع قضایی دستور لازم را جهت برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه سروک را را به جهاد کشاورزی اعلام کرده است.

شعار سال:علی ملک حسینی در خصوص ساخت وسازهای غیر مجاز در سروک گفت: ساخت و سازهای سروک مربوط به سال های گذشته است، اما شورای تامین بیان کرده است در خصوص آنها  اقدامی صورت نگیرد.

 

دادستان مرکز استان با اشاره به اختیارات قانونی جهاد کشاورزی جهت برخورد با ساخت و سازهای غیر قانونی  در سروک، تاکید کرد: مرجع قضایی دستور لازم را جهت برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه سروک را را به جهاد کشاورزی اعلام کرده است.

 

وی گفت: در شرایط حاضر برای حفظ وضعیت موجود و  جلوگیری از ساخت  سازهای جدید با اینکه   چندین مصوبه  در شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از وقوع جرم برای حفظ وجود دارد، اما مشاهده می شود ساخت و سازهای جدید در اراضی کشاورزی صورت می گیرد.

 

دادستان مرکز استان در ادامه افزود: هر زمان جهاد کشاورزی استان جهت تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سروک اعلام آمادگی کرد، نماینده ای معرفی شد اما معارضات شدید محلی و نظر شورای تامین برای توقف تخریب صادر شد.

 

 مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز سروک گفت: در شرایط حاضر اقداماتی مانند پایش، گشت، کنترل، مکاتبه با دهیاری جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سروک صورت گرفته است، و اکنون ساخت و ساز جدیدی صورت مشاهده نشده اما ساخت و سازهای قدیمی هنوز باقی هستند.

 

احسان نعمتی با اشاره به سامانه 131 جهت گزارش ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: مردم می توانند در هر نقطه ای از استان تخلفات مربوطه به ساخت و ساز را گزارش کنند تا جهت پیگیری اقدام شود.

 

نعمتی در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر یاسوج افزود: در حاشیه شهر ساخت و سازهای غیر مجازی وجود داشت، که  اقداماتی از جمله اینکه قراردادهای آن جمع آوری، و تعهد گرفته و ادامه فعالیت آنها متوقف شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان با سامانه 131 جهت پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز تماس بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار: ۱2 مرداد ۱۳۹۹، کدخبر:161687،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین