پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
عزیز فیلی گفت:در خصوص برخی ساخت و سازها در آبشار یاسوج باید بپذیریم که از 20 سال قبل این ساخت و سازهای غیر مجاز شروع شده است در سال های اخیر به اذعان دوستان واقعا به حداقل میزان رسیده است و انرژی زیادی گذاشته شد که جلوگیری شود.

شعار سال:معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی ساخت و سازها در آبشار یاسوج گفت: باید بپذیریم که از 20 سال قبل این ساخت و سازهای غیر مجاز شروع شده است در سال های اخیر به اذعان دوستان واقعا به حداقل میزان رسیده است و انرژی زیادی گذاشته شد که جلوگیری شود.

 

عزیز فیلی بیان کرد: در این پروژه ها یک سری رانت ها و جاهای مختلف هستند که مشکلاتی ایجاد کرده اند، سعی ما بر این بود در درجه اول از ساخت و سازهای دولتی غیر مجاز جلوگیری کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برخوردهای لازم با این دستگاه ها که ساخت و سازهایی داشتند  انجام می شود و تخریب را از آن ها شروع کردیم.

 

فیلی در خصوص ساخت و سازهای مردمی نیز گفت: این افراد به علت اینکه از قبل مالیکت آن جا را داشتند، و مشکل دیگر اینکه آبشار یاسوج طرح جامع نداشت  که مبنای کار ما قرار بگیرد و  از ساخت و سازها جلوگیری کنیم، خوشبختانه یک طرح جامع و کاملی آماده شده است و سعی داریم امسال این قضیه به یک ساماندهی برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 19 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:160696 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین