پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
برخی منابع آگاه گفتند که تاکنون به چنین درخواستی پاسخی داده نشده است و گفته می شود رقبای انتخاباتی این نماینده در هر دو طیف سیاسی از این موضوع می خواهند بعنوان یک برگ برنده استفاده کنند. چند مدت پیش خبری در رسانه های استان مبنی بر درخواست یک نماینده مجلس هم استانی از شهردار تبریز برای نامگذاری برخی میادین این شهر به اسم برخی مشاهیر لر مطرح شد.

شعار سال: در همین موضوع این نماینده ادعا کرده بود که نام بسیاری از خیابان های شهرهای استان به نام سرداران تبریز نامگذاری شده است بنابراین متقابلا چنین انتظاری وجود دارد.

برخی رسانه ها نیز با نقد بروی این موضوع نوشتند که چرا چنین موضوعاتی در دمدمه های انتخاباتی رخ میدهد و عملا صرفا برای نفوذ کلام در بین برخی اقشار مردم مطرح شده است.

به تازگی برخی شنیده ها حاکی از آن است که شهرداری تبریز تحت برخی فشارهایی جهت پاسخ دادن به این نامه است، هرچند که به آن عمل نشود.

برخی منابع آگاه گفتند که تاکنون به چنین درخواستی پاسخی داده نشده است و گفته می شود رقبای انتخاباتی این نماینده در هر دو طیف سیاسی از این موضوع می خواهند بعنوان یک برگ برنده استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 2 مهر 98، کد خبر: 137575، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین