پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
شرکت آب و فاضلاب روستایی برای تامین آب پایدار مردم، اقدام به تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار کرده، که در همین راستا قراردادی به مبلغ ۳۶میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده، و عملیات بازسازی توسط پیمانکار در دست اقدام است.

شعارسال: توجه به نیازهای مناطق محروم، جهت بهره مندی از آب آشامیدنی سالم از وظایف اداره آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویر احمد است.

در همین ارتباط روستای ده شیخ از توابع باشت در تامین آب مورد نیاز خود دچار مشکلاتی بوده، به گونه ای که در بیشتر ایام سال فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویر احمد در خصوص مشکلات ذکر شده گفت؛ با تشکیل شرکت آب و فاضلاب روستایی دراستان، که وظیفه تامین و توزیع آب در روستاها را بر عهده داشته، کار آبرسانی به روستاها به شکل مجتمع های آبرسانی روستایی آغازشد.

فیض الله پاسره بیان کرد: یکی از این مجتمع ها که عملیات آبرسانی در آنها انجام میگیرد، مجتمع آبرسانی خان احمد باشت در سالهای۷۶ تلغایت ۸۰ که روستاهای تحت پوشش این مجتمع عبارتند از:اهوروک، برمامیون، ده شیخ، خان احمدها، آبکنارو و سرتیپ آباد است.

پاسره اشاره کرد: منبع تامین آب روستاهای ذکر شده چاه عمیقی است، به عمق ۲۰۰متر با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه که بوسیله دو دستگاه پمپ شناور در دو ایستگاه پمپاژ به فاصله ۱۰کیلومتر آب به ارتفاعات بالای روستاها منتقل، ذخیره و بین روستاها توزیع می شود، اما لازم به توضیح بوده، که خط انتقال آب فرسوده شده بطوریکه مرتب دچار ترکیدگی میشود.

وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب برای بازسازی و مهندسی مجدد پروژه و تامین آب پایدار مردم، اقدام به تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار کرده، که در همین راستا قراردادی به مبلغ ۳۶میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده، و عملیات بازسازی توسط پیمانکار در دست اقدام است.

فیض الله پاسره در پایان گفت: اعتبار پروژه از محل اعتبارات بنیاد برکت و اعتبارات استانی است، که اگر اعتبارات به موقع تخصیص داده شود تا انتهای خرداد ۹۸ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 29دی1397 ، کدخبر: 114767: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین