پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
شهرداری یاسوج به جای پرداختن به پروژه های مهم شهری که در اولویت هستند، به گُل کاری خیابان های شهر در پاییز و زمستان می پردازد در حالی که 60متری بلوار انقلاب مانند بیابان رها شده است.

شعار سال: پروژه های مهمی که در یاسوج خاک می خورند و مسئولین شهرداری به دنبال گُل کاری خیابان ها هستند.

بارش های اخیر در شهر یاسوج سبب مشکلات فراوانی برای عابرین پیاده ورانندگان شد که در بسیلاری از موارد شاهد سیلابی شدن مسیرها بودیم.

اما شهرداری یاسوج بدون هیچ اعتنایی به چاله های خیابان ها، جاده های پر فراز و نشیب و فاقد سرعت گیر را رها کرده است وبلوار ها را گُل کاری می کند، هر عقل سلیمی این را می پذیرد که در برنامه ریزی شهری باید پروژه هایی که در اولویت هستند به آن پرداخته شود نه پروژه گُل کاری که در زمان خاص خودش باید انجام شود.

60 متری بلوار انقلاب که به پل سوم بشار ختم می شود فاقد هر گونه چمن وگلی است که شهروندان تصاویر آن را برای این پایگاه خبری ارسال کرده اند، شهروند خبرنگار این پایگاه خبری گفته است که این بلوار خیلی وقت است که رهاشده و بلوار اصلی شهر نیز که در ورودی و خروجی شهر وقرار داردهیچ گونه رسیدگی نمی شود.

وی گفت: چهره ای که این بلوار هم اکنون دارد اصلا زیبنده شهر نیست وتنها یک سوال از مسئولین شهرداری داریم: آیا مسئولین شهرداری تابحال حتی برای یکبار هم که شده بلوار به این بزرگی و عریضی را ازکنار آن رد نشده اند و ندیده اند؟؟؟ تا ما مردم به آن ها بگوییم آینجا مشکل است بیایید آن را حل کنید؟؟

مسلما شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران است و گُل کاری نیز کاری زیباست اما آیا منطقی است که ما در پاییز و زمستان گل کاری خیابان را انجام دهیم وقتی می دانیم با فصل سرد زمستان گل ها خشکیده می شود اصولا گل ها نیز به شرایط خاصی برای رشد نیازمندند اما اگر یک مرتبه باران بیاید و سیلاب بوته های گل را باخود از ببر چه می شود؟

آیا شهرداری یاسوج به این مسائل فکر کرده است؟ یا که نه گل کاشتن در زمستان مهم تر پرکردن چاله های شهری است که به هنگام بارش غرق در سیلاب وگل و لای می شود؟

چرا همیشه مسئولین پای اولویت بندی های شان می لنگد؟ یعنی آن ها نمی توانند تشخیص دهند در هر زمانی چه برنامه و پروژه ای اولویت دارد؟

جای بسی تأ سف است که مسئولان مشکلات را در کاشتن چند شاخه گل آن هم در روزهایی که برف و بوران در شهر غوغا می کند می بینند.

هنوز بلوار های شهر یاسوج خاک می خورند وجاده ها به دلیل نداشتن سرعت گیری مناسب عابران پیاده و سواره بسیاری را رهسپار خاک می کنند.

پروژه های مهم رها شده اند و به فکر گل کاری خیابان ها افتاده اند این واقعا در این سرمای زمستانی جای بسی تعجب است؟ مسئولین کدامین افق را می نگرند که به جای پروژه های مهم شهر اقدام به کارهای نامناسب در زمستان می کنند؟ آیا هدف آن ها رضایت مردم است؟؟ پس اگر واقعا هدف رضایت مردم است مسئولین! 60 متری بلوار انقلاب شهر یاسوج را دریابید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 5 بهمن 97، کد مطلب: 114802:www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین