پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل بخاری‌های نفت‌سوز مدارس در اولین شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح خواهیم کرد تا بعد از طرح در شورا و تصمیم‌گیری به شورای برنامه‌ریزی استان ارجاع داده شود.

شعار سال: 1500 کلاس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی استفاده می‌کنند. برای پیگیری وضعیت مدارسی که در استان کهگیلویه و بویراحمد از بخاری نفتی و غیر استاندارد استفاده می‌کنند به سراغ مدیرکل آموزش و پرورش استان رفتیم و در خصوص تصمیماتی که برای رفع این مشکل اتخاذ شده سوالاتی را مطرح کردیم.

هادی زارع پور در همین خصوص گفت: ما هم به مانند همه مردم و اولیا و فرهنگیان نگران استفاده از بخاری‌های نفتی در سطح مدارس استان هستیم و در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای کم کردن آمار مدارسی که از این وسایل گرمایشی استفاده می‌کنند کرده‌ایممدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه‌های این اداره‌کل برای برچیدن چنین وسایل خطرناکی در مدارس افزود: قبل از هر چیز در حال حاضر به دنبال احصای آمار چنین مدارس در سطح استان هستیم که از بخاری نفت‌سوز استفاده می‌کنند.

این مسوول گفت: پس از این که مدارس را به صورت دقیق شناسایی کردیم موضوع را در اولین شورای آموزش و پرورش استان مطرح خواهیم کرد تا بعد از طرح در شورا و تصمیم‌گیری به شورای برنامه‌ریزی استان ارجاع داده شود و در آن جا اعتبارات لازم برای جایگزین کردن وسایل گرمایشی استاندارد مصوب شودزارع‌پور با بیان اینکه این اقدامات در اولین فرصت ممکن انجام می‌شود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که در شورای آموزش و پرورش پیش رو این موضوع مطرح شود و سپس یک نسخه از تصمیمی که اتخاذ شده به سازمان نوسازی مدارس کشور و وزارت آموزش و پرورش ارجاع داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با درخواست از استاندار و سایر مسؤولان برای کمک به رفع این مشکل یادآور شد باید از همه ظرفیت و توان استان برای رفع این مشکل استفاده کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 دی 97، کد مطلب: 13971008000232، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
تازه گفتن بررسی میشه کی حالا اجرایی بشه خدا می دونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین