پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
عبدالرضا رحمانی فضلی، شهر یاسوج را که مرکز کهگیلویه وبویر احمد محسوب شده و همچنین دوگنبدان که به نسبت سایر نقاط دیگر استان از توسعه یافتگی مطلوبی برخوردار بوده را به عنوان تبعیدگاه محسوب کرده یعنی به نوعی این نقطه از کشور با محرومیت هایی همراه بوده که افراد به این نقطه از کشور تبعید می شوند.

شعارسال: کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت های فراوان برای رشد و توسعه بوده، و به طور خلاصه می توان به ظرفیت های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، وجود منابع سرشار نفت و گاز، ظرفیت های گردشگری و توریستی، اشاره کرد.

در همین ارتباط منابع فراوان کهگیلویه و بویراحمد سبب رشد و توسعه استان در طول چهل سال گذشته در حوزه های مختلف شده، که با دوران پهلوی که محرومیت بر سراسر منطقه ای که حتی نمیشد نام آن را استان قلمداد کرد، سایه افکنده بود.

در همین ارتباط با شروع انقلاب اسلامی ایران بسیاری از رنج های حاصل از محرومیت رخت بسته و توسعه و آبادانی بر این منطقه به وقوع پیوست.

در کنار همه پیشرفت ها، هنوز هم مناطق محرومی وجود داشته که مورد غفلت مسوولان قرار گرفته و کمتر پیشرفتی داشته است.

محرومیت باقی مانده درکهگیلویه وبویراحمد خود را درآمارها نشان داده و بسیاری از مسوولان کشوری به آن اعتراف دارند.

در همین ارتباط وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی، شهر یاسوج را که مرکز کهگیلویه وبویر احمد محسوب شده و همچنین دوگنبدان که به نسبت سایر نقاط دیگر استان از توسعه یافتگی مطلوبی برخوردار بوده را به عنوان تبعیدگاه محسوب کرده یعنی به نوعی این نقطه از کشور با محرومیتهایی همراه بوده که افراد به این نقطه از کشور تبعید می شوند.

در همین ارتباط استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چند روز گذشته سفری به تهران داشته است، استاندار در این سفر برنامه هایی را تشریح کرده، که می طلبد طبق نامه وزیر محترم کشورعواملی که سبب شده یاسوج تبعیدگاه نامیده شود، و به احتمال همان شاخصه های محرومیت محسوب شده را پیگیری کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 28دی1397 ، کدخبر: 114707: sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین