پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
به نقل از کهگیلویه؛ جلسه هم اندیشی و تعامل مسئولین بخش های دیشموک وچاروسا در سالن کنفرانس شهرداری دیشموک با حضور ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی با هدف هم افزایی و پیگیری مشکلات مردم با مراجعه به مدیران کل ادارات استان و همچنین مدیران ارشد کشوری برگزار شد.

شعارسال: جلسه هم اندیشی و تعامل مسئولین بخش های دیشموک وچاروسا در سالن کنفرانس شهرداری دیشموک با هدف هم افزایی و پیگیری مشکلات مردم برگزار شد.

به نقل از کهگیلویه؛ جلسه هم اندیشی و تعامل مسئولین بخش های دیشموک وچاروسا در سالن کنفرانس شهرداری دیشموک با حضور ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی با هدف هم افزایی و پیگیری مشکلات مردم با مراجعه به مدیران کل ادارات استان و همچنین مدیران ارشد کشوری برگزار شد.

در این جلسه که با تفکر نو و نوین رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک تدارک دیده شد به بیان مشکلات مشترک، آسیب ها، هم افزایی و پیگیری مطالبات مردم شریف بخش های دیشموک و چاروسا با مراجعه کارگروه مشترک مسئولین دو بخش در سطح استان و کشور برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک گفت: این جلسه زمینه ای برای تعامل و هم افزایی مسئولین بخش های دیشموک و چاروسا بوده که با پیگیری های هدفمند جهت حل مشکلات مشترک دو بخش از قبیل برطرف کردن مشکل جاده های ارتباطی دیشموک به قلعه رئیسی و دهدشت و محور ارتباطی دیشموک به تنگ چویل استان خوزستان، پیگیری ایستگاه برق پایدار بخش های دیشموک و چاروسا، پیگیری اَلمک گذاری گاز، و سایر مسائل مشترک دو بخش و ایجاد و وحدت است.

همچنین قاسم جعفری رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک ضمن تاکید بر مشارکت، همدلی و وحدت دو بخش چاروسا و دیشموک گفت: با بارش اولین باران مشکلاتی از قبیل قطعی برق بخش های دیشموک، چاروسا و حوزه دشمن زیاری ایجاد می شود که دلیل آن فرسوده بودن شبکه برق که متعلق به بیش از 20 سال پیش بوده، لذا مقرر شد که مسئولین دو بخش با پیگیری های لازم و مراجعه به برق ناحیه کهگیلویه و استان، این مهم را جهت ایجاد برق پایدار بخش های مذکور با ایجاد نیروگاه خورشیدی حل نمایند.

وی افزود: هدف ما برون رفت بخش های دیشموک و چاروسا از مشکلات با بیان راهکارهای مناسب و ایجاد وحدت و همدلی مسئولین دو بخش است.

در این نشست، محمودی بخشدار چاروسا گفت: سعی می شود نقاط قوت را تقویت و مشکلات مشترک دو بخش را با هم افزایی بیشتر و پیگیری توسط کارگروه های مشترک با مراجعه به ادارات کل استان برطرف کنیم.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهر قلعه رئیسی گفت: تا زمانی که زیرساخت های لازم از قبیل راه مناسب، برق پایدار و آب سالم وجود نداشته نباشد توقعی جهت جهش به سمت ساخت کارخانه و ایجاد کسب و کارهای اشتغال زا در دو بخش محروم دیشموک و چاروسا وجود ندارد، که جا دارد این جلسات تداوم یابد و تمرکز بیشتری بر مشکلات داشته تا به عنوان خادم مردم با تعامل با ادارات استان آن ها را حل کنیم.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک با اشاره به تاثیرگذاری رسانه های مختلف گفت: یکی از راه های حل مشکلات مردم داشتن رسانه ای قوی هست که جا دارد به دنبال ایجاد نمایندگی های صدا و سیما و هم چنین نمایندگی اداره گاز با توجه به گازدار شدن بخش های چاروسا و دیشموک باشیم که مقرر گردید مکاتبات لازم با مسئولین استانی و کشوری ذیربط در این خصوص انجام گیرد.

حسن آرمند رئیس شورای شهر قلعه رئیسی گفت: باید به مصوبات جلسه پایبند بوده و اثر گذاری آن را در بین مردم ببینیم و هم صدا شدن دو منطقه دیشموک و چاروسا زمینه ای برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف دو منطقه است.

جهان راسته عضو شورای اسلامی شهر دیشموک اظهار کرد: استاندار از بدو ورود فردی عدالت محور و شایسته سالار بود که به عنوان خدمتگزار مردم، بایستی با مراجعه به استاندار مسائلی از قبیل قول اختصاص بودجه 6۰ میلیارد ریالی جاده دیشموک به استان خوزستان را پیگیری کرده و زمینه گردشگری با وجود طبیعت بکر و دو امامزاده میرسالار(ع) و سیدمحمید(ع) را تقویت کنیم.

تصاویری از این نشست در زیر آمده است:







شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 26آذر 1397 ، کدخبر:113603 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین