پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
مدیرکل محیط زیست استان ایلام گفت: وضعیت پسماند شهر، مشکلی جدی است که باید برای حل آن کوشا باشیم، اگر این مشکل رفع نشود شاهد تهدید جدی برای ذخایر آب خواهیم بود.

شعار سال: سید اسدالله هاشمی اظهار داشت: پسماندهای استان ایلام است وضعیت وضعیت خوبی ندارد و این موضوع موجب نگرانی ما به لحاظ زیست محیطی شده استوی افزود: جایگاه زباله های شهر ایلام در وضعیت بهداشتی و زیست محیطی مناسبی قرار ندارد. لازم است که جایگاه زباله‌های شهر ایلام به بخش صالح آباد منتقل شود، چرا که در پی ارزیابی‌های صورت گرفته توسط محیط زیست این مکان مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام تصریح کرد: وضعیت پسماند شهر ایلام مشکلی جدی است که باید برای حل آن کوشا باشیم، اگر این مشکل رفع نشود شاهد تهدید جدی برای ذخایر آب خواهیم بودهاشمی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در این زمینه اظهار داشت: محیط زیست برای رفع این مشکل در کنار مردم خواهد بود و معتقدیم تنها با مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد و اداره محیط زیست قادر به حفاظت از محیط خواهیم بود.وی با اشاره به وضعیت جنگل‌ها و مراتع استان عنوان کرد: استان ایلام به لحاظ تنوع زیستی و جانوری و گیاهی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، حل نشدن مشکل پسماندها قطعا مشکلاتی را برای این گونه‌های جانوری و گیاهی در پی خواهد داشت.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام در پایان گفت: به دلیل استفاده مردم از ظروف یکبار مصرف و خطرات مهلکی که برای طبیعت دارد، ضرورت احداث کارخانه بازیافت در استان ایلام احساس می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 دی 97، کد مطلب: 13971008000205، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
حالا وقت داریم آقا بزار قشنگ به بحران تبدیل بشه بعد یک کاری میکینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین