پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

شعار سال: علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت شهرک‏ های صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای اهداف آموزشی و تحقیقاتی و خدمات دانش بنیان جهت استقرار واحدهای فناور در مرکز رشد و بر اساس نیازمندی‏ها و حل مشکلات صنعتی استان انجام گرفت.

وی افزود: در این تفاهم‏ نامه مقرر گردید برنامه ‏ریزی های لازم جهت استقرار واحدهای فناور بصورت واحد تحقیق و توسعه (R & D) انجام یابد.

شامل تصریح کرد: همچنین حمایت از پایان‏ نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری در راستای حل نیازمندی‏های شرکت شهرک‏های صنعتی و واحدهای صنعتی استان در سطح کارشناسی ارشد با مبلغ 15 میلیون ریال و در سطح دکترا با مبلغ 30 میلیون ریال جهت استقرار واحدهای فناوری مورد توافق قرار گرفت.

*قول مساعدت شهردار اردبیل برای عملیات عمرانی دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به بازدید شهردار اردبیل از دانشگاه، گفت: شهردار اردبیل طی بازدیدی که از واحد اردبیل داشت، از نزدیک با مشکلات عمرانی مربوط به ساخت و ساز‏های واحد آشنا شد و نسبت به همکاری و حل مشکلات واحد در شهرداری قول مساعد داد.

شامل ادامه داد: در این راستا احداث مجتمع کلاسی و حل مسائل و مشکلات مربوط به پروانه ساختمان های ساخته شده دانشگاه از جمله موارد دیگری است که در این ملاقات مطرح و روند پیشرفت و حل آنها مورد توافق قرار گرفت.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 30 آبان 1394، کد مطلب: 948-2593-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین