پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به مزیت های طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های درمان، گفت: راه اندازی یک هزار و 350 تخت بیمارستانی در سال 95 نیز از آثار این طرح در استان البرز است.
شعارسال: حمید درفشی به توسعه امکانات بهداشتی درمانی در البرز اشاره کرد و گفت: امسال یک هزار و 350 تخت بیمارستانی در این استان ایجاد شده که خدمتی بی نظیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، راه اندازی 130 تخت آی.سی.یو، 48 تخت ان.آی. سی.یو (مراقبت های ویژه نوزادان) و 34 اتاق عمل جراحی را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز 2 مرکز ام .آر. آی دولتی در البرز راه اندازی شده که قرار است به چهار مرکز افزایش یابد.

درفشی به کاهش قابل توجه هزینه های درمان در کشور اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال اگر هزینه درمانی یک بیمار در مراکز بخش خصوصی 400 هزار ریال باشد، این رقم در مراکز درمانی دولتی با کمک بیمه ها حدود 6 هزار ریال است.

وی ادامه داد: بکارگیری نظام بیمه در امر درمان موجب شده تا هزینه های درمانی به کمترین سطح برسد ضمن آنکه در نظام تحول درمانی، مکانیزم های لازم برای به حداقل رساندن هزینه های درمانی مردم بکار گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های البرز به صورت شبانه روزی اجرایی شده است.

وی افزود: بر این اساس جراحان قلب و عروق ، مغز و اعصاب ، زنان و زایمان و .... به صورت شبانه روزی در بیمارستان های البرز مستقر بوده و به بیماران خدمات پزشکی ارایه می دهند.

درفشی اظهار داشت: به زودی یکصد تخت روانپزشکی در یکی از بیمارستان البرز راه اندازی می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کدخبر: 82452588 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
نسبت به جمیعیت البرز عدد قابل توجهی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین