پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
در هفته دولت افتتاح پروژه های کوچک و همچنین افتتاح برخی پروژه های فعال! حاشیه ساز شد.

شعار سال: با اتمام هفته دولت فرصت دولتی ها برای رونمایی از پروژه های مد نظر خود برای این هفته به پایان رسید. اما آنچه که در این هفته خودنمایی می کرد حاشیه هایی بود که پروژه های رونمایی شده در استان کرمانشاه به دنبال داشت.

بر همین اساس مسئولان کرمانشاهی در موارد متعددی یا پروژه هایی را افتتاح کردند که قبلا افتتاح شده بود یا اینکه پروژه های مدنظر آن ها به اندازه ای کوچک بود که می توان نام مینی پروژه را بر آن ها نهاد.

نگاهی به این پروژه ها به ترتیب می تواند حاصل فعالیت مسئولین در استان را در هفته دولت به نمایش بگذارد.

*رونمایی از کارگاه خیاطی و آموزشگاه زبان در پاوه!

فرماندار پاوه از افتتاح 22 طرح عمرانی در این شهر خبر داد.

بر اساس آنچه که خبرگزاری دولت گزارش داده است، کارگاه خیاطی و آموزشگاه زبان خارجه از جمله پروژه هایی است که در این هفته توسط دولتی ها از آن ها به عنوان دستاورد رونمایی شده است.

دستاوردی که وزیر راه آن را مزخرف نامید

اما یکی دیگر از پروژه هایی که در استان کرمانشاه به عنوان دستاورد از آن یاد شد، همان چیزی بود که وزیر راه از آن به عنوان مزخرف یاد کرده بود.

بر همین اساس خبرگزاری دولت افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر را بزرگنمایی کرد.

پیشتر وزیر راه به دلیل انتساب این پروژه ها به دولت قبل آنها را مزخرف خوانده بود!

از 6 هکتار زمین تا افتتاح یک ساختمان

خبرگزاری دولت آبی شدن 6 هکتار! زمین گیلانغرب را برنامه هفته دولت اعلام کرد.

افتتاح ساختمان یک اداره و 13 واحد مسکونی هم به عنوان طرح صنعتی، تولیدی و کشاورزی معرفی شده است.

*یک وعده بدون اطلاع از مطالعات کارشناسی/ هماهنگی ستودنی برای هفته دولت!

در حالی که انتقادها از سطح پایین و پیش پا افتاده بودن پروژه های هفته دولت در کرمانشاه قابل توجه است، یک پروژه دیگر نشان داد که مطالعات کارشناسی و هماهنگی هانیز برای این هفته قابل نقد است.

مسئولین استانداری کرمانشاه در حالی برای افتتاح نیروگاه برق گیلان غرب به این شهرستان سفر کرده بودند که استاندار کرمانشاه اخیرا از شروع فاز اجرایی این پروزه در هفته دولت خبر داده بود.

این وعده در حالی بود که پیشتر اعلام شده بود افتتاح این نیروگاه در مجاورت سد زاگرس آلایندگی های زیست محیطی چشمگیری را برای سلامت آب، کشاورزی و... به دنبال خواهد داشت.

اقدام بدون هماهنگی و خارج از مطالعات کارشناسی استانداری کرمانشاه باعث شد تا سازمان حفاظت از محیط زیست مانع کلنگ زنی این پروژه شود.

به نظر می رسد فشار افکار عمومی بر رکود عملکردی دولت در استان کرمانشاه باعث بروز چنین اقدامات عجولانه ای شده است!

افتتاح جوب آب در سرپل ذهاب

در ادامه خبرگزاری دولت از افتتاح 23 طرح عمرانی در شهرستان سرپلذهاب به مناسبت هفته دولت خبر داده بود.

اصلاح شبکه هدایت آبهای سطحی هم از جمله این طرح ها بود. (در ادبیات عامه به این پروژه جوب آب گفته می شود)

واکنش به حضور معاون استاندار در اسلام آبادغرب/چرا به مردم دروغ می گویید؟

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نمازجمعه اسلام آباد غرب بعد از اعلام افتتاح سد "چنگر" با اعتراض یکی از نمازگزاران مواجه شد که سرباز انتظامات مانع از صحبت کردن او شد.

فرد معترض بعد از سخنان مجتبی نیک کردار در جمع مسئولین حاضر شد و گفت: من خودم از عوامل اجرایی سد هستم و این پروژه تا چند سال دیگر افتتاح نمی شود. چرا به مردم دروغ می گویید؟

*افتتاح جوب آب در سنقر و کلیایی

افتتاح جوب آب در هفته دولت هم به سنقر کلیایی رسید.

بر اساس خبری که خبرگزاری دولت منتشر کرده بود پروژهای عمرانی در استان کرمانشاه شامل افتتاح کانال هدایت آبهای سطحی به بهره برداری رسید. این طرح در ادبیات عامه جوب آب گفته می شود!!

سفر شهرستانی برای افتتاح کمتر از 2 کیلومتر آسفالت/ معاون عمرانی استاندار حرف خود را پس گرفت!

افتتاح مینی پروژه ها در استان کرمانشاه در روزهای اخیر خبرسازشده است. معاون عمرانی استاندار کرمانشاه که چند روز پیش آسفالت یک راه 4 کیلومتری را افتتاح کرده بود، در پاوه هم کمتر از دوکیلومتر راه روستایی را افتتاح کرد. پروژهایی که مسئولین برای بزرگنمایی آن دست به دامن تبدیل واحد شده و به جای کیلومتر از "مترمربع" استفاده می کنند.

همچنین معاون استاندار کرمانشاه پس از بازدید از پروژه ساخت یک بیمارستان در پاوه با اعتراض به پیمانکار پروژه گفت: من چنددقیقه پیش گفتم تا دهه فجر این طرح افتتاح خواهد شد اما این چیزی که من میبینم به دهه فجر نمی رسد! (درحالی که پروژه از محل مصوبات سفر رهبری با تخصیص 100 درصدی است)

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه روز گذشته نیز در سخنرانی نماز جمعه از افتتاح قریب الوقوع پروژه سد چنگر سخن گفت که با اعتراض یکی از مستمعین مواجه شد. او گفت من خودم از عوامل پروژه هستم و این طرح به این زودی ها افتتاح نمی شود، به مردم دروغ نگویید!

*رنگ زدن متر مربع به جای کیلومتر در هفته دولت

بعد از سفرهای شهرستانی مسئولین در هفته دولت برای افتتاح پروژه هایی مانند 4 کیلومتر راه در صحنه، 2 کیلومتر در پاوه و بعد یک کیلومتر در روانسر رسانه های دولت به استفاده از واحد متر مربع برای حفظ شان ظاهری افتتاح ها روی آوردند.

بر این اساس به جای نوشتن افتتاح یک کیلومتر پروژه راه آسفالته از واحد 11 هزار متر مربع استفاده می کنند!! یعنی در اصطلاح عامه رنگ زدن مترمربع به جای واحد شناخته شده کیلومتر!!

افتتاح نیروگاه 8 مگاواتی!! در کرمانشاه

درغیاب طرح ها و پروژه های اثرگذار در استان کرمانشاه روز یکشنبه معاون وزیر صنعت یک واحد تولید 8 مگاواتی برق را به همراه استاندار کرمانشاه افتتاح کرد.

گفته می شود این واحد تولیدی در شهرک صنعتی فرامان 17 نفر اشتغال زایی داشته است.

فیاض معاون نعمت زاده وزیر صنعت همان صاحب تئوری است که می گوید "تعطیلی واحدهای صنعتی بد هم نیست! ". او در واکنش به تعطیلی کارخانه ایرانیت این موضوع را اظهار کرده است.

*افتتاح دیوار یک درمانگاه!

افتتاح دیوار یک درمانگاه در بخش گواور شهرستان گیلان غرب هم در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شد.

فرماندار این شهرستان که دیوار مذکور را افتتاح کرده است پیشتر در توجیه عملکرد مورد انتقاد دولت در کرمانشاه گفته است: "فعلا مشغول آواربرداری دولت قبل هستیم!"

*افتتاح یک کارخانه آب معدنی فعال! به مناسبت هفته دولت

در شهرستان دالاهو نیز یک کارخانه آب معدنی فعال به مناسبت هفته دولت افتتاح شد!

تاریخ محصولات این کارخانه نشان می دهد که مدتهاست تولید می کند. این کارخانه حتی وام دولتی هم نگرفته است.

*مینی پروژه ها به قصرشیرین هم رسید

افتتاح قفسه نگهداری پرونده ها در گمرک پرویز خان دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت انجام شد.

این پروژه با عنوان "مرکز بایگانی ریلی!!" به بهره برداری رسید!

افتتاح یک پست بانک فعال! به مناسبت هفته دولت در شهر سطر سنقروکلیایی

فیش های پرداختی توسط مشتریان نشان می دهد که این پست بانک مدت هاست فعالیت دارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه اطلاع رساني صاحب خبر، تاریخ انتشار: 9 شهريور 1395، کد مطلب: 14996448:www. sahebkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین