پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
در مدرسه دخترانه شهر شاهو مدیران و مسئولین مربوطه، اوراق امتحانی و عکس های دانش آموزان را در ساده ترین روش ممکن بیرون ریخته اند که متأسفانه در دسترس عموم قرار دارد.
شعارسال: امحاء در لغت به معنای نابود کردن و از بین بردن هر چیزی می باشد که توان استفاده ی دوباره را از آن بگیرد که این موضوع در سازمانها، ارگانهای دولتی و شرکت ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

در واقع امحاء به دلیل اینکه اسناد در دسترس افراد غیره قرار نگیرد صورت می پذیرد و امروزه با وجود دستگاه های کاغذ خردکن یا امحا اسناد (shredder) این موضوع به راحتی صورت می پذیرد.

در شهرستان روانسر و در شهر شاهو در یکی از مدارس دخترانه ی این شهر، مدیران و مسئولین مدرسه بدون هیچ گونه توجهی به اوراق، اقدام به دور ریختن ریز نمرات همراه با اسامی دانش آموزان در محیط عمومی شهر شاهو نموده اند.

در کنار این اوراق امتحانی، تعدادی عکس از دانش آموزان وجود دارد، که تصاویر زیر گویایی موضوع می باشد.

طبق مصوبات آموزش و پروش امحاء اوراق امتحانی داخلی پس از 6 ماه و آلبوم تصاویر دانش آموزان پس از 10 سال بایستی صورت پذیرد.

با این اوصاف نه تنها امحاء به شیوه ی صحیح صورت نپذیرفته است بلکه عکس های دانش آموزان دختر مربوط به سال های نه چندان دور در این مدرسه می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سراب روانسر، تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1395، کدخبر: 291601، www.sarabravansar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین