پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از پروژه مسکن مهر شهر قم تنها کار احداث 350 واحد باقی مانده است که احداث این واحدها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

شعار سالحسن صبوری،مدیرکل راه وشهرسازی استان قمبا اشاره به وضعیت پروژه مسکن اجتماعی در استان قم اظهار کرد: با بنیاد مسکن توافقاتی برای اجرای این پروژه در استان داشتیم و زمینی را در اختیار این بنیاد برای اجرای پروژه مسکن اجتماعی گذاشتیم و مقدمات برای اجرای این پروژه در استان قم فراهم شده است.

وی ادامه داد: زمین برای احداث 200 واحد مسکونی در قالبپروژه مسکن اجتماعیرا در اختیاربنیاد مسکنگذاشتیم تا اجرای این پروژه آغاز شود، اما هنوز پروژه مسکن اجتماعی در استان قم عملیاتی نشده، اولویت وزارت راه و شهرسازی تکمیلپروژه مسکن مهرتا پایان امسال است و پس از آن پروژه مسکن اجتماعی در اولویت کار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: از پروژه مسکن مهر شهر قم تنها کار احداث 350 واحد باقی مانده است که احداث این واحدها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

صبوری با اشاره به بهره برداری از قطعات دوم و سوم جاده قم - جعفریه به طول 15 کیلومتر اظهار کرد: طول جاده قم - جعفریه 35 کیلومتر است که تنها کار احداث حدود چهار کیلومتر پایانی این جاده باقی مانده است و امیدوارم که تا چهار ماه آینده قطعه آخرجاده قم -جعفریهنیز به بهره برداری برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۶۳۰۰۱۲۶، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
امیدواریم این وعده که تا پایان سال این تعداد باقی مونده مسکن مهر واقعی باشه و به سرانجام برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین