پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۹۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
احمد اصغری مهرآبادی گفته که این حوزه، به جز مدیریت اتمام طرح‌های بلامعارض مسکن مهر درخصوص پروژه‌های دارای معارض هیچگونه تکلیفی نداشته و پاسخگو نیست.

شعارسال: احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در نامه‌ای، با بیان اینکه با عنایت به عملکرد ضعیف عملیات اتمام نازک کاری در شش ماه نخست سالجاری و مدت زمان باقیمانده تا پایان سالجاری، خواستار آن شده تا با قید فوریت، حداکثر تا 30 مهرماه امسال، نسبت به ارایه برنامه اختتام طرح‌های مسکن مهر بدون معارض به تفکیک هر استان برای ارایه تقدیم گزارش نهایی به مقام عالی وزارت آماده شود.

رونوشت این نامه خطاب به آقایان عظیمیان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، طاهرخانی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید،حق شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن ، مدیران کل راه وشهرسازی استانها وسرپرست اداره کل مسکن وشهرسازی استان سمنان ارسال شده است.

در ادامه، اصغری مهرآبادی اذعان داشته که مجددا با عنایت به مصوبه شورای مسکن کشور، مورخ 23 فروردین ماه سالجاری، و تاکید مقام عالی وزارت یادآور می‌شود که نسبت به خارج ساختن طرح‌های فاقد متقاضی و طرح‌های با پیشرفت کمتر از 30 درصد از طرح مسکن مهر اقدام فوری به عمل آورده و در سامانه مدیریت مسکن مهر نیز اعمال شود.

وی گفته که این حوزه، به جز مدیریت اتمام طرح‌های بلامعارض مسکن مهر در خصوص پروژه‌های دارای معارض هیچگونه تکلیفی نداشته و پاسخگو نیست.

اصغری مهرآبادی تصریح کرده همان طوری‌ که مقام عالی وزارت در جلسه شورای مسکن تاکید فرمودند مشکلات این طرح‌ها باید به طور جداگانه توسط سازمان و شرکت های ذیربط حل و فصل شود.

در ابتدای این نامه آمده است:پیرو نامه‌های شماره 65511.125 و 2173.125 . رو نوشت های شماره 66460.125 و 35011.125 در رابطه با ارایه برنامه زمان بندی اتمام طرح مسکن مهر به پیوست تصویرنامه شماره 34471.11.01 مورخ 15.7.96 حوزه محترم وزارتی متضمن دستور مقام عالی وزارت مبنی بر تهیه برنامه اتمام طرح با تاکید بر خارج کردن واحدهای فاقد متفاضای و همچنین طرح‌های با پیشرفت کمتر از 30 درصد از طرح مسکن مهر جهت استحضار ارسال می‌‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت قطره ، تاریخ انتشار: 1آبان1396، کدخبر: 39807574: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین