پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس هدفش از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کشور و به خصوص استان های شمالی، ایجاد امنیت و آرامش کامل برای مسافران است.

شعار سال : سردار حسین اشتری، در شورای فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماه ذی‌الحجه یادآور جنایت و بی‌تدبیری آل سعود در حق زائران بی‌گناه برای ملت ایران است، اظهار کرد: با این جنایت بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود بیش از گذشته برای دنیا و مسلمانان ثابت شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای این جنایت را چنان عادی جلوه دادند که کسی در دنیا نسبت به این موضوع حساس نشود، افزود: این هم از شیطنت آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها است.

اشتری با بیان اینکه رسانه اسکتباری آمریکا در فضای رسانه‌ای به افکار مردم ظلم می‌کند و نمی‌گذارد واقعیت‌ها به گوش مردم برسد، گفت: تاریخ نشان داده که اینها هیچ موقع به نفع مردم دنیا خصوصا به نفع مردم ما فکر نکردند.

فرمانده ناجا اعتماد به آمریکا را جهت حل مشکلات کشور یک ساده اندیشی و خوش باوری زودگذر دانست و تاکید کرد: مشکلات ما جز با همت و پشتکار خودمان حل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما باید زمانی که دشمن قطع یقین به دنبال اسلام هراسی و شیعه هراسی است، به آنها اعتماد نکنیم، تصریح کرد: ما نباید هیچ وقت به دشمنان‌مان اعتماد کنیم، زیرا هرگاه اعتماد کردیم ضربه خوردیم.

اشتری، مطالعه و دقت در سابقه عملکرد آمریکا و دشمنان را یک ضرورت برای همه مسئولان و ملت دانست و یادآور شد: ما باید بدانیم که دشمن همیشه دشمن است. در هر شرایطی، در هر مکانی و در هر زمانی با هر لباسی که باشد و با هر شکلی باشد با ما مخالفت می‌کند.

وی همچنین یکی از اولویت‌های مهم پلیس را ارتقای طرح‌های امنیت اخلاقی، اجتماعی و طرح سالم سازی دریا در استان بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط استان گیلان باید طرح‌های امنیت اخلاقی با قوت بیشتری ادامه یابد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس هدفش از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کشور و به خصوص استان‌های شمالی ایجاد امنیت و آرامش کامل برای مسافران است، افزود: پلیس باید با تدبیر با عقلانیت و امر به معروف و نهی از منکر، اثر مثبت خودش را داشته باشد.

وی، حفظ ارزش‌های انقلاب را یکی از وظایف اصلی پلیس اسلامی برشمرد و بیان کرد: پلیس به شیوه‌ها و کارکرد علمی و تخصصی سعی در ایجاد امنیت و حفظ این ارزش‌ها دارد.

اشتری با اشاره به اینکه روزهای پایانی تابستان استان گیلان یکی از مناطق دارای پیک سفر در کشور است، امنیت سفر مردم را از بعد انتظامی و ترافیکی با اهمیت دانست و تصریح کرد: پلیس تمام همتش این است که با برنامه‌ریزی مناسب، امنیت و آرامش خاصی در پایان مسافرت‌های تابستانی به خانواده‌ها هدیه کند.

وی تصادفات منجر به فوت را دارای عوارض زیادی برای خانواده‌ها و جامعه دانست و تاکید کرد: پلیس تمام همتش این است که با یک کار انسانی و اسلامی این عوارض را برای مردم و جامعه کم کند.

وی همچنین قاچاق کالا و ارز را یکی از مشکلات اساسی کشور در بحث امنیت اقتصادی برشمرد و بر برخورد قانونی با ورود کالای قاچاق تاکید کرد.

اشتری با بیان اینکه بحث قاچاق از موضوع‌های مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: بحث سرقت هم از مباحث مهمی است که آمارها نشان از کاهش سرقت در استان گیلان می‌دهد.

فرمانده ناجا در پایان با اعلام اینکه موضوع اعتیاد و مواد مخدر هم جزو اولویت‌های امسال پلیس است، بیان کرد: موضوع اعتیاد خصوصا برخورد با خرده فروشان و باندها و شبکه‌های توزیع مواد مخدر از دیگر برنامه‌های پلیس در سالجاری خواهد بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 21 شهریور 95 ، کد مطلب: 95062113535: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین