پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نیروی انتظامی با اشاره به اجرای دهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا طی 48 ساعت، خبر داد و گفت: با اجرای این طرح بیش از 80 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق به دست آمد.
شعار سال:


سرهنگ کارآگاه مهدی قدمی، به اجرای دهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذرماه به مدت ۴۸ ساعت اشاره کرد و گفت: بالا بردن ریسک جرم با اجرای طرح‌های فوق از راهبردهای عملیاتی پلیس آگاهی است.

وی به تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عرضه خارج از شبکه سوخت اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح، برخورد با افراد فرصت طلبی است که با استفاده از خلاء‌های نظارتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح، ۱۷۸دستگاه خودرو متخلف شناسایی، بیش از ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال و ۲۳ عدد باک غیراستاندارد سوخت کشف شد.

وی افزود: در حوزه کالاهای گمرکی و دخانی بیش از ۵ میلیون انواع نخ سیگار، ۱۰۵ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۷۲هزار قلم انواع دارو، ۲۶۷ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۲۹۳دستگاه گوشی تلفن همراه، ۴ هزار ۸۰۰ دستگاه لوازم خانگی وآشپزخانه و.... به ارزش ۵۸ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی از کشف کالاهای ممنوعه با اجرای این طرح خبر داد و افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

قدمی در خاتمه گفت: برخورد با قاچاقچیان و سودجویان مواد سوختی به منظور بالا بردن ریسک جرم با اجرای طرح‌های فوق از راهبردهای عملیاتی پلیس آگاهی بوده و تداوم آن در دستور کار قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 5 دی 1395، کدمطلب:171107 ،www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین