پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با ناهنجاری ها دریا، حنگل ها و مراکز تفرجگاهی شمال کشور برخورد می شود.
شعارسال: سردار سید محمود میرفیضی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در "فریدونکنار"،با تاکید بر ضرورت تشدید طرح های انتظامی و ترافیکی در سواحل دریا، تفرجگاه ها و محورهای مواصلاتی و برخورد جدی با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی گفت: با توجه افزایش حجم بالای سفرهای تابستانی در روزهای پایانی شهریورماه،این طرح ها با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سواحل دریا و تفرجگاه ها و روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مررو خودروها در محورهای مواصلاتی استان و برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: آگاهسازی عمومی و اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران از مبادی ورودی شهرها و نصب بنرهای تبلیغاتی و هشداری در مبادی ورودی با مضامین هشداری و آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سردار میر فیضی با بیان اینکه اولویت پلیس در طرح های سالم سازی دریا برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، افزود: این طرح ها در چهار محور امنیت اخلاقی، مقابله با سرقت، مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و موضوع ترافیک است که از همه ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده خواهد شد.

وی تشدید طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی را موجب بالارفتن ضریب امنیت در سطح استان دانست و افزود: مهمترین ماموریت فرماندهان انتظامی شهرستان ها کنترل و مهار جرایم و بهبود عملکرد است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تیتر امروز، تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1395، کد خبر: ۳۲۳۷۹، www.titreemroz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین