پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی با بیان اینکه ناجا در حوزه عفاف و حجاب اقدامات ارزشمندی دارد، بر لزوم همکاری دستگاه های متولی با ناجا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد.

شعارسال: علی ملازاده در جلسه بازرسی سالیانه وزارت کشور از اقدامات ناجا در حوزه عفاف ،حجاب و حقوق شهروندی، اظهار کرد : معاونت اجتماعی ناجا در حوزه عفاف و حجاب اقدامات ارزشمندی داشته و چه بسا در این حوزه فراتر از وظایف قانونی عمل کرده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه و تمرکز به مقوله حجاب و عفاف، بیان کرد : نیروی انتظامی به عنوان یکی از دستگاه های فعال در حوزه حجاب و عفاف مطرح است و تاکنون توانسته اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام دهد.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی همچنین با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت دیگر دستگاه های متولی در امر ترویج حجاب و عفاف گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت ورزش و جوانان می توانند در این زمینه با ناجا همکاری داشته باشند.

*کارنامه درخشان ناجا در حوزه امنیت اخلاقی و اجتماعی

وی با اشاره به عملکرد مطلوب ناجا در ایجاد امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها ، خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی در این حوزه کارنامه درخشانی دارد و به لحاظ عملکردی در ماموریت ها سنگ تمام گذاشته و لازم است تمامی دستگاه ها در این زمینه همکاری کنند.

جانشین قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی در ادامه با اشاره به طرح سالم سازی دریا و همکاری پلیس های افتخاری در اجرای این طرح، بیان کرد : با توجه به کثرت مسافران در ایام تابستان در شهرهای شمالی، بخش اعظمی از توان و ظرفیت ناجا در این ایام متمرکز به این مهم می شود.

*تاکید بر تدوام تعامل ناجا و وزرات کشور

ملازاده با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایام اربعین و امنیت حاکم بر مرزها، مطرح کرد : در راستای پیگیری ماموریت ها ، شایسته است تمامی مراکز ، استانداری ها ، شهرداری و فرمانداری ها با ناجا همکاری داشته باشند.

وی در پایان بر تداوم همکاری ناجا با وزارت کشور تأکید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 24 آذر 1395، کدمطلب: 3849965 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
برعکس شما ، من معتقدم که بسیار بد عمل کرده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین