پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: گروه رصد و پایش به زودی در مرکز مطالعات راهبرداری ناجا راه اندازی می شود.

شعار سال: سردار احمدرضا رادان در آیین تکریم و معارفه جانشین مرکز مطالعات راهبردی ناجا، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که جلسه تکریم و معارفه در روزی برگزار می شود که مرکز مطالعات راهبردی ناجا به مرحله ای از بلوغ رسیده است که می تواند در بسیاری از موضوعات "نظریه" و "گفتمان" طرح و ارائه راهکار کند.

وی افزود: آنچه که امروز ما را از سایر مراکز ناجا متمایز می کند "مسئله یابی" در محورهای کلان و فراگیر توسط این مرکز است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا بیان کرد: امروز در این مرکز در خدمت عزیزانی هستیم که مسائل و امور امنیتی و انتظامی را برابر اساسنامه دنبال، پیگیری و ارائه راهکار می کنند.

سردار رادان خاطر نشان کرد: پاسخ دهی به سوالاتی پیرامون معماری ناجای آینده چه در حوزه ساختار و چه در حوزه تئوری یکی از کارکردهای این مرکز است.

وی تأکید کرد: پاسخ دهی به سوالات پیرامون معماری ناجای آینده باید " کارکردی" باشد و رابطه معناداری را میان ناجای امروز و فردا تعریف کند چرا که اگر این رابطه معنادار به خوبی تعریف و تبیین نشود مأموریت ها نیز به خوبی پیش نمی رود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ارائه راهبردهای مناسب نیز منطبق با مسئله ها از مهم ترین کارکردهای این مرکز و اعتبار هر مرکزی به وجود نخبگان و اندیشمندان آن مرکز است که خوشبختانه حضور نخبگان در مرکز مطالعات راهبردی توانسته اعتبار این مرکز را بالا ببرد.

سردار رادان تأکید کرد: با اطمینان خاطر می توانم بگویم این مرکز این قابلیت را دارد که به سوالات اساسی در حوزه های امنیتی و انتظامی پاسخ دهد.

وی گفت: به عنوان مثال بحث حذف مجازات اعدام برای قاچاقچیان از موضوعاتی است که مرکز مطالعات راهبردی می تواند در این خصوص پاسخگو باشد. چرا که پیرامون این موضوع ، مسئله یابی صورت گرفته و با در نظر گرفتن بسیاری از ابعاد می توانیم پاسخگو باشیم.

وی افزود : بهره وری از فرآیند سه مرحله ای " تحول ، تصویب و توسعه" باید کاربردی باشد که خوشبختانه این مهم در این مرکز اتفاق می افتد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه به دنبال راه اندازی گروه رصد و پایش در مرکز مطالعات راهبردی هستیم، اظهار کرد: فعالیت این مرکز می تواند پاسخگوی نیازمندی مسئولان و دستگاه های مختلف در حوزه انتظامی و امنیتی باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با تقدیر از حمایت فرمانده ناجا، ادامه داد: جانشین فرمانده ناجا و همچنین معاونان هماهنگ کننده ناجا نیز در پیشبرد اهداف مرکز مطالعات راهبردی نقش محوری داشتند.

وی با اشاره به همکاری سردار "اشراق" با مرکز مطالعات راهبردی، خاطر نشان کرد: "روابط و همکاری برادرانه، توجه به انضباط انتظامی ، فرهنگ عاشورایی و روحیه بسیجی" از عوامل مهم پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که این مشی و روش در پیشبرد اهداف ناجا و مرکز مطالعات راهبردی مشهود است.

سردار رادان خاطر نشان کرد: امروز نقش مرکز مطالعات راهبردی ناجا درپیشبرد اهداف سازمانی و حتی غیرسازمانی نیز بر کسی پوشیده نیست و در این مرکز اقدامات مطلوبی با دقت، سرعت و مطالعه صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: شعار ما این است که جوهره سازمان، مدیریت است، جوهره مدیریت؛ راهبرد و جوهره راهبرد؛ شناخت و جوهره شناخت؛ نیز اطلاعات است و خوشبختانه تحقق این شعار با رعایت سلسله مراتب در مرکز به خوبی دیده می شود.

سردار رادان عنوان کرد: استفاده از شخصیت های علمی برجسته به ویژه از ظرفیت سازمانی اولویت این مرکز است و به دنبال این هستیم که از ظرفیت نخبگان برای پیشبرد اهداف و ارتقاء سازمان بهره ببریم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در ادامه با تقدیر از زحمات و خدمات شایسته سردار " سجادیان " عنوان کرد: وی فردی دلسوز ، پرتلاش ، وظیفه شناس ، متعهد و خستگی ناپذیر است.سردار سجادیان در پیشبرد برنامه ها و اهداف مرکز مطالعات نقش کلیدی داشته و همچنان از دانش و تجربه وی در آینده نیز بهره مند خواهیم بود.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با معرفی سردار " عبدالله هندیانی" به عنوان جانشین مرکز مطالعات راهبردی ناجا، عنوان کرد: اعتقاد داریم ریل گذاری در مسیر فعالیت مرکز مطالعات راهبردی به خوبی صورت گرفته است و حضور و همکاری سردار "هندیانی" به برنامه های این مرکز سرعت و شتاب بیشتری می دهد.

طرح مسئله و بیان وقایع باید به ارتقاء سرمایه اجتماعی ناجا کمک کند

گفتنی است، "محسن انصاری" قائم مقام بیناد شهید و امور ایثارگران نیز در آیین تکریم و معارفه جانشین مرکز مطالعات راهبردی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهارکرد: امروز کارآمدی و نقش مطلوب نیروی انتظامی در توسعه و تقویت نظم و امنیت بر کسی پوشیده نیست و تقویت ناجا نیازمند پشتیبانی همه سازمان ها است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز مطالعات راهبردی ناجا بیان کرد: انصافا حضور سردار "رادان" در موفقیت این مرکز نقش موثر و غیرقابل انکاری داشته است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: برای شکل گیری ناجای آینده باید براساس شناخت از گذشته، ارائه طرح های مطالعاتی و کاربردی، برنامه ریزی شود.

وی عنوان کرد: فعالیت این مرکز با فعالیت مرکز پژوهش و تحقیق ناجا ، دافوس و ... می تواند هم پوشانی داشته باشد و در واقع برنامه های مراکز اشاره شده جدا از هم نیست، بنابراین با تعامل و همکاری می توان به موفقیت های بیشتری دست یافت.

انصاری با بیان اینکه "مسئله یابی" یکی از کارکردهای مهم مرکز مطالعات راهبردی ناجا است، ادامه داد: شیوه طرح مسئله در جامعه بسیار مهم است و باید به ارتقاء سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد عمومی کمک کند.

این مقام مسئول رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را پس از عنایت پروردگار، وجود پربرکت رهبری فرزانه و عالم معرفی کرد و افزود: نیروی انتظامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به موفقیت های مطلوبی رسیده است و مرکز مطالعات راهبردی ناجا نیز می تواند مرکزی تصمیم ساز و مهم باشد.

سردار "هندیانی" جانشین مرکز مطالعات راهبردی ناجا شد

گفتنی است، پس از قرائت حکم تکریم و تودیع جانشین مرکز مطالعات راهبردی ناجا سردار " سیروس سجادیان " با تقدیر از حمایت و مدیریت سردار"رادان" اظهار کرد: خوشحالم عزیزی در کسوت جانشینی این مرکز ایفای نقش خواهد کرد که از هر جهت از من شایسته تر است ان شاءا... که با انجام درست وظایف شرمنده شهدا نباشیم.

سردار "عبدالله هندیانی" نیز با تقدیر از حسن اعتماد فرمانده ناجا اظهار کرد: برای رسیدن به آینده ای روشن نیازمند تلاش و همدلی هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 20 آبان 395، کد مطلب: 243088، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
عملکرد رادان در پست قبلی متاسفانه عملکرد قابل دفاعی نبود. گویا شایعاتی مطرح است که ارتقا ایشان بواسطه حمایت های برخی از دوستانشان بوده نه بواسطه شایستگی های شخصی. بر این قاعده ضرورت دارد که در روند پرورش مدیران ارشد دستگاه ها حداکثر دقت صورت پذیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین