پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۱۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
‌مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گفت: مردم توقع پرداختن بسیاری از مسائل حاشیه‌ای را از ما ندارند و تریبون خطبه‌های نمازجمعه و نماز جماعت مساجد باید متقن و صحیح باشد.
شعار سال: ‌حجت‌الاسلام و المسلمین داوود نمازی صبح امروز با حضور در جمع روحانیون و ائمه جمعه و جماعات استان در مسجد سیدفتح‌الله زنجان، اظهار کرد:‌ روحانی باید ناصح باشد و در بیان اخبار، صحت آن را مورد دقت و توجه قرار دهد.

وی تصریح کرد:‌ برای حضور موفق در دنیای اخبار باید به دنبال بیان اخبار مستند و صحیح باشیم، زیرا مردم توقع پرداختن بسیاری از مسائل حاشیه‌ای را از ما ندارند.

مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت با تاکید بر اینکه بیان اخبار از تریبون خطبه‌های نمازجمعه و نماز جماعت مساجد باید متقن و صحیح باشد، تاکید کرد: ما تابع شرع هستیم و بدون تعارف، امر به معروف و نهی از منکر می‌کنیم، اما باید توجه داشته باشیم این اقدام به گونه‌ای صورت گیرد که اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نمازی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: یکی از معضلات اجتماعی، مسئله اعتیاد است که باید توجه داشته باشیم اقدامات پیشگیرانه بسیار موثرتر از اقدامات درمانی در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور است، به نقش روحانیون در مقابله با این بلای خانمان‌سوز اشاره کرد و گفت:‌ روحانیت می‌تواند در مساجد محله‌های هر شهر به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر نقش پیشگیرانه در این زمینه داشته باشد، هر چند همه نهادها و ارگان‌های اجتماعی باید دست در دست هم داده و برای جلوگیری از این بلای خانمان‌سوز اقدام کنند.

‌با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 آذر 1395، کد مطلب: 95092515905، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین