پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
فرمانده مرزبانی استان گیلان با تأکید بر تخریب بناهای غیرمجاز در حریم ۶۰ متری سواحل این استان گفت:‌ بیش از ۶۷ مورد رفع تعرض در سواحل گیلان توسط مرزبانی انجام شد

شعارسال: سرهنگ کیاست سپهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از 67 مورد قلع و قمع بناهای غیرمجاز و رفع تعرض از حریم قانونی 60 متری سواحل گیلان توسط نیروهای مرزبانی این استان انجام شده است.

فرمانده مرزبانی استان گیلان از تشکیل 31 پرونده تعرض به حریم 60 متر سواحل گیلان خبر داد و افزود:‌ علاوه بر این‌ها مرزبانی گیلان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 210 دستگاه انواع خودروی حامل شن و ماسه غیرمجاز را در سواحل استان کشف و تحویل مقامات قضایی داده است.

سپهری با تأکید بر اینکه برخورد مرزبانی با عاملان برداشت غیرمجاز شن و ماسه به شکل سرکوبی است بیان داشت:‌ در کنار اینگونه اقدامات انجام شده باید خطرات و آسیب‌های بی‌شمار برداشت غیرمجاز شن و ماسه از سواحل و رودخانه‌ها توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی از وجود بیش از 272 کیلومتر مرز دریایی در استان گیلان و همسایگی با برخی کشورها سخن گفت و عنوان کرد:‌ استان گیلان از طریق مرز دریای خزر با چهار کشور ترکمنستان،‌ قزاقستان،‌ روسیه و جمهوری آذربایجان ارتباطات و تعاملات خوبی در حوزه تجاری برقرار کرده است.

فرمانده مرزبانی استان گیلان مرز خشکی و دریایی شهرستان آستارا را بیش از 38.5 کیلومتر اعلام کرد و افزود:‌ در حال حاضر بیش از 23.5 کیلومتر از مرز خشکی و دریایی آستارا با فنس و سیم خاردار مسدود است اما باید برای استقرار تجهیزات الکترونیکی نیز اقدامات مؤثری انجام شود.

سپهری اشرفیت بیشتر در مرزهای آبی و خاکی شهرستان آستارا ‌با نصب امکانات پیشرفته را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: امیدواریم امسال و تا سال‌های آینده جهت اطمینان خاطر بیشتر برای مردم، کار انسداد کامل 15 کیلومتر باقی مانده مرز خشکی آستارا به مرحله اجرا درآید.

وی تعامل مرزنشینان گیلان را ضامن موفقیت‌ هرچه بیشتر مأموریت‌های‌ نیروی مرزبانی این استان دانست و ابراز داشت:‌ نیروی مرزبانی گیلان بدون همکاری متقابل و تعامل مرزنشینان این استان بدون شک در امر برخورد‌ با متخلفان، کشف موارد جرم و کنترل مرزها موفق نمی‌شود.

فرمانده مرزبانی استان گیلان در مورد استقرار مجدد بازارچه مرزی در آستارا نیز اظهار داشت:‌ در حال حاضر ایجاد مجدد این بازارچه در دستور کار مقامات وزارت خارجه کشورمان و مسئولان سیاسی گیلان قرار گرفته و امیدواریم نتیجه این رایزنی‌های نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

سپهری سطح تعاملات مرزبانی گیلان با دستگاه‌های اجرایی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:‌ اداره کل بنادر و دریانوردی،‌ شیلات،‌ حفاظت محیط زیست،‌ منابع طبیعی،‌ جهاد کشاورزی و‌ آب منطقه‌ای از جمله دستگاه‌هایی هستند که تعامل دو جانبه خوبی با مرزبانی گیلان دارند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب:1818063 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
این بناها چه جوری ساخته شده مگه نیاز به مجوز ندازه ؟ اگه از همون اول هر کسی وظایف خودشو به درستی انجام بده مجبور به دوباره کاری نمیشسیمم.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
از بس با این کارها برخورد جدی نمیشه دیگه خیالشون راحته کسی کاری بهشون نداره وساختمون میسازن اگه دو بار تخریب بشه دیگه کسی اینکارو نمیکنه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
نباید از اول نظارت صورت میگرفت؟ تازه یادشون افتاد غیر مجاز هست وجود این بناها؟
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
نباید از اول نظارت صورت میگرفت؟ بعد چه مدت یادشون افتاد غیرمجازه؟ چه مقدار سرمایه رو نابود کردن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین