پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴
مدیرکل شیلات گیلان‌ ‌گفت:‌ ۲۰ پروژه شیلاتی بزرگ و کوچک در حوزه تولید و پرورش انواع ماهیان دهه فجر امسال در استان گیلان افتتاح می‌شود.مدیرکل شیلات گیلان در مورد سایر طرح‌های این دستگاه در ایام دهه فجر امسال عنوان کرد: مراسم کلنگ‌زنی پروژه تولید و پرورش ماهی در قفس به ظرفیت ۵۰۰ تن که در محدوده چابکسر واقع شده نیز از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.شعبانی میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در طرح‌های مذکور را برشمرد و تصریح کرد: برای افتتاح و آماده‌سازی پروژه‌های شیلاتی در دهه فجر امسال ۲۵ میلیارد تومان اعتبار‌ توسط سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح‌های مربوطه صرف شده است.

شعار سال: اسحاق شعبانی در دهه فجر امسال حدود ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک شیلاتی عمدتاً در حوزه تولید انواع ماهیان سردآبی در استان گیلان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل شیلات گیلان در مورد سایر طرح‌های این دستگاه در ایام دهه فجر امسال عنوان کرد: مراسم کلنگ‌زنی پروژه تولید و پرورش ماهی در قفس به ظرفیت ۵۰۰ تن که در محدوده چابکسر واقع شده نیز از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

شعبانی میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در طرح‌های مذکور را برشمرد و تصریح کرد: برای افتتاح و آماده‌سازی پروژه‌های شیلاتی در دهه فجر امسال ۲۵ میلیارد تومان اعتبار‌ توسط سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح‌های مربوطه صرف شده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری ارزی انجام شده در این طرح‌ها را نیز حدود ۷ هزار و ۸۰۰ یورو اعلام کرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از ۲۰ طرح یاد شده در دهه مبارک فجر امسال برای ۲۰۱ نفر به‌صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

مدیرکل شیلات گیلان از افزایش تولید و پرورش ماهی به مقدار هزار و ۲۰۰ تن به واسطه افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های یاد شده یک طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت ۵۰۰ تن در ناحیه انزلی افتتاح می‌شود.

شعبانی نوع ماهیانی که در طرح‌های آماده افتتاح گیلان پرورش داده می‌شوند را نیز برشمرد و ابراز داشت: قزل‌آلا و ماهیان خاویاری از جمله این گونه‌ها هستند که جهت پرورش و تولید انبوه مورد استقبال سرمایه‌گذاران استان گیلان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکثر طرح‌های قابل افتتاح شیلات در محدوده غرب گیلان و شهرستان صومعه‌سرا واقع شده‌اند عنوان کرد: اداره کل شیلات گیلان برای استقرار طرح‌های پرورش ماهی از انجام هیچ‌گونه مساعدت و کمکی به سرمایه‌گذاران علاقمند دریغ نمی‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت نبض خبر تاریخ انتشار 22 دی 97، کدخبر: ------، www.nabzkhabar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
طرح ها در دهه فجر افتتاح میشوند و بعد دیگه به امان خدا سپرده میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین