پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به مناسبت پنجاه و پنجمین سالروز تولد مهندس رحیم حیدری، در اقدامی غیرمنتظره و به پاس مدیریت مدبرانه و هدایت های پدرانه فرماندار، همکاران فرمانداری آستانه اشرفیه پس از جلسه وی را با کیک تولد خاص و شمع ۵۵ غافلگیر کرده و از خداوند منان آرزوی طول عمر با عزت برای ایشان بهمراه خانواده محترمشان خواستند. این خبر در افکار عمومی با بازتاب های مثبت و منفی مواجه شده است.

شعار سال: به مناسبت پنجاه و پنجمین سالروز تولد مهندس رحیم حیدری، در اقدامی غیرمنتظره و به پاس مدیریت مدبرانه و هدایت های پدرانه فرماندار، همکاران فرمانداری آستانه اشرفیه پس از جلسه وی را با کیک تولد خاص و شمع ۵۵ غافلگیر کرده واز خداوند منان آرزوی طول عمر با عزت برای ایشان بهمراه خانواده محترم شان خواستند.

البته این خبر مربوط به سه ماه پیش است که به دلیل برخی سو استفاده ها از آن، برای تنویر افکار عمومی با تاخیر بازنشر شده است.

این جشن در خرداد ماه امسال آن هم در ساعت غیر اداری برگزار شده بود که متاسفانه در روزهای گذشته در برخی کانال های شایعه پرداز با دروغ هایی مورد سو استفاده قرار گرفته است.

 

کارمندان فرمانداری آستانه‌اشرفیه، فرماندار را غافل‌گیر کردند + عکس

افکار عمومی به همگانی شدن این جنش تولد و همچنین برپایی آن در محل اداره ، واکنش های منفی و بعضا تند نشان داده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری با مردم، تاریخ انتشار 29 شهریور 96، کدمطلب:88906، www.baamardom.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین