پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
جلسه کارگروه مدیریت پسماند در فومن درحالی برگزارشد که معاون فرماندار این شهرستان با تأکید برعملکرد نامطلوب شهردار فومن دراین زمینه، گفت: مدیریت پسماند دراین شهر به یک بازی تبدیل شده است.

شعار سال: محمدجواد عامر در جلسه مدیریت پسماند که ظهر دوشنبه در سالن آیت الله بهجت فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد با اشاره به مصوبه سال گذشته درباره طرح جامع مدیریت پسماند توسط شهرداری ها و بخشداری ها، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت پسماند در شهرستان فومن مطلوب نیست.
معاون فرماندار فومن با بیان اینکه عملکرد شهرداری ها به ویژه شهردار فومن در این زمینه رضایت بخش نبوده است، افزود: متاسفانه مدیریت پسماند در سطح فومن به صورت بازی درآمده است.
وی تأکید کرد: نمایش هرازگاهی یک ماشین جمع آوری زباله در سطح شهر بیان کننده اجرای این مهم نیست و با ادامه این روند مجبور به گزارش موضوع به مسئولان مربوطه هستیم.
معاون فرماندار فومن به موضوع پسماند در شهر ماسوله نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و مدیریت پسماند در این شهر با توجه به همکاری خوب شهرداری به صورت منظم درحال اجرا است.
وی همچنین با اشاره به وضعیت مدیریت پسماند در شهر ماکلوان ، تصریح کرد: این شهر نیز از یک روند روبه رشدی خوبی برخوردار بوده ولی نیاز به تلاش بیشتر دارد.
عامر با بیان اینکه در حوزه پسماندهای پزشکی و عفونی نیز براساس گزارشهای داده شده قرارداد با شرکت معرفی شده بسته و در حال اجرا است، یادآورشد: شهرداران شهرهای فومن، ماسوله و ماکلوان آخرین وضعیت شهرهای مذکور را درباره اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ تا پایان هفته جاری به فرمانداری ارائه دهند.

وی با اشاره به قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: غیر از نیروی انتظامی که متولی مقابله با قاچاق کالا است، دیگر دستگاه‌های مربوطه گزارش‌ها را به طور منظم باید به دست فرمانداری برسانند تا در استان اعلام شود.

معاون فرماندار فومن با اشاره به بحث پدافند غیرعامل، اظهار داشت: بیوتروریسم و تهدیدات بسیار جدی است و انتظار می‌رود آب و فاضلاب شهری و روستایی دقت بیشتری را در این راستا داشته باشند.

عامربا تاکید بر موارد پیشگیری از تب کریمه کنگو و آموزش و اطلاع‌رسانی آن به همه مردم، افزود: نظارت و بازرسی لازم از کشتار دام توسط دامپزشکی صورت بگیرد.

وی گفت: ترکیدگی لوله‌های آب شرب در روستاها زیاد است که سبب افت فشار آب می‌شود و باید تمهیدات لازم در خصوص بحران کم‌آبی به خصوص در مزارع کشاورزی در نظر گرفته شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ انتشار 23 خرداد 96، کد مطلب: 499991:www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین