پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع پیوست سلامت در پروژه‌های شهر اصفهان بسیار مورد توجه بوده است. اصفهان نخستین شهری است که سامان دهی پسماند پزشکی را آغاز کرده است و این موضوع بايد در شورای پنجم بیشتر پیگیری شود.

شعار سال: غلامحسین صادقیان شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از اقدامات مفید در شورای چهارم توجه ویژه به موضوع سلامت با شکل گیری کمیسیون بهداشت و سلامت شهری بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در طی مدت خدمت شورای چهارم کمیسیون بهداشت و سلامت با متولیان امر سلامت جلسات متعددی بر گزار کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات شورای چهارم در حوزه سلامت بسیار موثر بوده است، افزود: برای نخستین بار در سطح کشور شهرداری اصفهان توانست مباحث علمی سلامت را به مطالب قابل فهم برای تمام مردم تبدل کند و طبق گفته وزیر بهداشت همه کلان شهرها در این خصوص می‌توانند از شهرداری اصفهان الگوگیری کنند.

این عضو شوراي شهر اصفهان با بیان اینکه شورای چهارم به موضوع پیوست سلامت در پروژه‌های شهر بسیار توجه کرده است، گفت: انتظار می‌رود در شورای آینده نیز این موضوع بیشتر پیگیری شود.

صادقیان ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات شورای چهارم پیگیری موضوع تکمیل زنجیره‌ جمع آوری پسماند بوده است و از نمونه‌های آن می‌توان به پروژه هاضم در پسماند اشاره کرد.

این عضو شوراي شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان نخستین شهری است که سامان دهی پسماند پزشکی را آغاز کرده است، گفت: اقدامات ساماندهی پسماند پزشکی در شورای چهارم انجام شده است و باید این موضوع در شورای پنجم بیشتر پیگیری شود.

صادقیان با بیان اینکه موضوع صرفه جویی از آب در فصل گرما به دلیل کمبود منابع آبی بسیار حایز اهمیت است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود کمبود آب اما در آبیاری فضای سبز شاهد جاری شدن آب در کوچه‌ها و خیابان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: این امر ضمن اسراف آب منجر به کمتر شدن اثر گذاری اطلاع رسانی‌ها می‌شود و از معاون خدمات شهری شهرداری درخواست رسیدگی و نظارت بر این موضوع داریم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 تیر 1396، کد مطلب: 964-2090-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین